14. Bölüm

19K 1.3K 115
                                    

Çooook yorucu bir gün geçirdim. Ama yine de ilk fırsatta oturdum bölüm yazıyorum. O kadar hastayım ki anlatamam. Size de kıyamadım, bölüm bekleyenler var.

O zaman yeni bölüm geldi.

Keyifli okumalar.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

"Vallahi on dakika veriyorum hepinize, hele Esra, hazırlanacağım deme vallahi de beklemem."dedim apartman kapısına gelince.

"Ama yaa."dedi Esra ve tim güldü.

"Duydunuz beyler. Emir büyük yerden."dedi Yiğit.

Gülerek eve girdim. Önce lavaboya girip işlerimi halletmiş, ardından odama girip bir pantolon ve bir ince kazak çıkarmıştım.

Hızlıca onları üzerime geçirip cüzdanımı ve telefonumu cebime koydum. Ardından silahımı belime takıp üzerime bir ceket aldım ve odamdan çıktım.

"Esra hazır mısın?"dedim.

"Değilim, en azından bekle de bi rimel süreyim."dedi.

"Şaka yapıyorsun, öyle değil mi?"dedim.

"Buraya gelsene bi."dedi Esra.

"Bak giriyorum odaya."dedim.

"Gel gel."dedi.

Kapıyı açıp odaya girdim ve aynanın önünde rimel süren Esra'ya baktım. Üzerine kışlık örme bir elbise giymişti.

"Hadi artık."dedim hayıflanarak.

"Ben bi ruj süreyim. Al sende şu rimeli ve sür."dedi.

"Hiç uğraşamam."dedim.

"Yemin ederim gitmem. Otururum evde siz gelene kadar."dedi.

"Yok artık, delirme."dedim.

Esra elindeki her şeyi bırakıp yatağın üzerine oturdu.

"Gitmiyorum."dedi.

"Tamam hadi süreceğim, kalk."dedim.

Gülerek yanıma gelmiş ve aynada ruj sürmeye başlamıştı. Bende yanına yaklaştım ve rimel sürmeye başladım.

En son üç dört sene önce bir düğünde sürülmüştü bu mereti kirpiklerime. Ama o zaman süren kız üç dört kat geçmişti. Şimdi Esra'nın rimeli bir defa sürdüğüm halde kirpiklerim kaşlarıma değiyordu.

"Bunun içinde ne var?"diye sordum.

"Nasıl yani?"dedi Esra.

"Şuna bir baksana, nasıl uzattı."dedim.

Ardından Esra bana bakmış ve ağzını bir karış açmıştı.

"Kızım bu kirpikler halis mi? Ben en az dört beş defa sürüyorum. Bundan sonra bunu hep süreceksin."dedi.

"Of hadi yürü artık."dedim rimeli kapatıp yerine koyarak.

"Ay bide ruj sürsene."dedi.

"On dakika sonra bozulacak niye süreyim."dedim.

"Ay hadi Hilal yaa. Biraz güzel ol."dedi Esra.

"Bak yürü artık bu defa ben oturacağım ha."dedim.

"Tamam tamam."dedi ve yatağın üzerinden ceketini ve çantasını alıp odadan çıktı.

Bende arkasından çıkıp vestiyerden anahtarımı aldım ve ayakkabılarımı giyip apartmana çıktım.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin