Yeni bölüm geldiiii.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Gece erken bir saatte iki timde özel olarak sınıra bırakılmış, yaklaşık üç buçuk saat sürecek yolu telsizleri kapatıp yürümeye başlamıştık.
"Hilal."dedi Alp kulağımdaki kulaklıktan.
"Efendim binbaşım."dedim.
"Ne düşünüyorsun?"dedi.
"Bir şeyler ters gidecekmiş gibi hissediyorum."dedim etrafımı kolaçan ederek.
"Ne gibi?"dedi Mert.
"Bilmiyorum, albayla olan konuşma sonrası bir eksiklik hissettim.
"Hangi konuşmadan sonra? Toplantı odasındaki mi?"dedi Enes.
"Siz beni bırakın da, kızları aradınız mı? Herkes gerekli yerlere haber verdi mi?"dedim.
"Verdik, Aysun kısa bir süre babanlarla kalacak."dedi Mert.
"Derya da izine ayrılacak sabah ve ailesinin yanına gidecek."dedi Ahmet.
"Ceren İzmir'e gidiyor iki haftalığına. Yazlıkta kafa dinleyecek."dedi Enes.
"Gamze de Derya'yla birlikte gidiyor."dedi Samet.
"Ayşe evde, ama dikkatli olacak."dedi Akif abi.
"Melisa da Derya'nın yanına gidecek. Olmadı toplanıp Ceren'in yanına geçecekler hep birlikte."dedi Yiğit.
"Güzel. Kimse kendini riske atmayacak."dedim.
"Hilal, sen nasılsın, bebek nasıl?"dedi Batuhan.
"Stres yaptığım için sanırım, ufak ağrılar hissediyorum. Ama iyi olacağım, iyi olacağız."dedim elimi karnıma koyarak.
"Beyler, on dakika mola. Gece timi, ilk nöbet sizden."dedi Alp ve olduğumuz yerde kayaların arasına gizlenip oturduk.
"Hilal, iyi misin güzelim?"dedi Alp ve elini karnıma koyup yanağımı okşadı.
"Sadece, biraz tedirginim. Bu bebekle ilk operasyon değil ama onunla şimdiye kadar çıktıklarımın en tehlikelisi. O yüzden kokruyorum sanırım. Korktuğum şey ölmek değil ama, onu kaybedip yaşamaktan korkuyorum."dedim ve elimi Alp'in elinin üzerine koydum.
"Yeter ama ya, ne bu depresif havalar böyle. Avlanmaya çıktık kızım. Ben varım yanında senin, bu kocan olacak dağ ayısı koruyamasa da ben korurum seni."dedi Mert ve öpücük attı bana karşıdan.
"Bana dağ ayısı mi dedi o?"dedi Alp Yiğit'e dönüp.
"Az önce karına öpücük attı farkındasın değil mi? Ve sen dağ ayısı kısmına mı takıldın?"dedi Samet sırıtarak.
"Lan."dedi Alp Mert'e dönüp.
"Al işte dağ ayısı."dedi Mert sırıtarak.
Operasyon çok riskliydi, çok çok riskliydi. Ama biz her zorluğu gülerek atlatan insanlardık. Bunu atlatır mıydık bilmiyorum ama, bir şey olsa bile birbirimizi gülerken hatırlayacaktık.
"Oğlum uzak dur lan karımdan."dedi Alp.
"Onu alana ben bedavayım bebeyim."dedi Mert.
"Ulan bu karımı bıraktı bana yürüyor."dedi Alp.
"Ne sandın yavrum."dedi Mert.
Onların bu halini görenler ister istemez gülüyor, bana da güzel bir eğlence çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiksi Umum• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)