Yeni bölüm geldi.
Bölüm düzenlendi.
️♟️♟️♟️
Düğünümüz üstünden tam bir hafta geçmişti.
Bu sürede bol bol ailemle ve Mert'in ailesiyle vakit geçirmiştik.
Atalan timi her günü birlikte geçiriyor, düğün hazırlıkları hep birlikte yapılıyor ve bol bol eğlence çıkıyordu.
Aysun biraz daha rahat olsa da Mert heyecandan ne yapacağını bilemiyor ve biz ne dersek onu yapıyordu.
Tabi biz bu durumu son bir haftada bol bol eğlence için kullanmıştık.
Bizimle birlikte Mert'in kız kardeşi Melisa'da abisini işletiyor ve bol bol eğleniyor, Mert ona kızsa da Samet ve Enes hep parçasını kurtarıyordu.
Bunların yanı sıra dünden beri üzerime sürekli bir halsizlik çöküyor ve sadece uyumak istiyordum.
Bir yanım sürekli uyumak istese de Aysun'u yalnız bırakmıyor ve sürekli yanında olmaya çalışıyordum.
Aysun'un ailesi olmadığı için babamlar Aysun'da bizim kızımız demiş ve gelin almayı bizim evde yapmaya karar vermiştik.
Aynı benim düğünümde olduğu gibi kuaför eve gelmiş, Aysun'u beni ve Derya'yı kuaför ekibi hazırlamış ve Aysun'un ricasıyla kuşağını Alp'in bağlamasına karar verilmişti.
"Hilal kalk artık, oğlan evi geldi."diyen Derya'nın sesiyle gözlerimi açtım.
"Uykum var."dedim Derya'ya dönüp.
"Bana bak, dün gece uyumadınız mı yoksa?"dedi Derya gülerek.
"Dünden beri neredeyse başım yastıktan kalkmadı Derya. Ankara havası beni çarptı sanırım."dedim ve yattığım yerden doğruldum.
"Allah Allah."dedi Derya.
"Saçım bozulmuş mu?"dedim aynaya yürüyüp.
"Bozulmamış da, ben sana bişi soracağım?"dedi.
"Sor yavrum, sor."dedim ve aynada elbisemi düzeltmeye başladım.
"Hamile olabilir misin?"dedi.
Ardından aynada Derya'yla göz göze geldik.
"Olabilir mi? Yani bu kadar çabuk?"dedim.
"Korunmadınız mı?"dedi.
"Hayır? Korunmalı mıydık?"dedim.
"Vallahi meraktan çatlarım. Test işini ben halledeceğim, umrumda değil düğünde bile olsa test yapacaksın."dedi Derya ve yerinde zıplamaya başladı.
"Bu kadar çabuk olabilir mi?"dedim.
"On günden sonra belirtiler görülmeye başlayabilir."dedi gülerek.
Aynaya dönüp önce karnıma baktım ve elimi karnıma koydum.
"Orda mısın?"dedim karnımı okşayarak.
"Hemen heyecan yapma, belkide sadece hava çarpmıştır."dedi Derya.
Ardından Derya'ya dönüp dolan gözlerle ona baktım. Sonrasında kısa sürede kendimi topladım ve Derya'yla birlikte hazırlanıp aşağıya indik.
Bizim aşağıya inmemizin ardından yaklaşık on dakika sonra oğlan evi gelmiş, Samet ve Mert Mert'in ailesiyle içeriye girip kuşak merasimine dahil olmuştu.
"Her ne kadar öz abin olmasam da, her zaman yanındayım güzelim. Bizim için çok değerlisin, Hilal'in de, benim de kapımız sana her zaman açık. Eminim bu evin kapısı da açık olacaktır. Her zaman bir telefon uzağında olacağız abicim."dedi Alp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiksi Umum• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)