20. Bölüm

17.7K 1.3K 84
                                    

Yazarınız durmadı ve yeni bölüm yazdııı.

Hayyyydi bakalım yeni bölüme.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

"Aranızda daha önce tanışan var mı?"dedi Egemen.

Bu sırada biraz ileride olan küçük hareketlilik dikkatimi çekmişti.

"Keskin tüfeğini getir, beyler hemen tüfekleri alın. Dadaş hemen git ve helikoptere yön değiştirmesini söyle. Baskın yiyoruz. Haber uçmuş olmalı helikoptere saldırı olacak. Acele edin."dedim ve arkama döndüm.

"Hemen toplanın keskin nişancı olan varsa kulelere geçsin. Helikoptere baskın yiyoruz. O time bir şey olursa yakarım burayı."dedim bağırarak ve koşarak pusu tepesine çıktım.

Aradan iki dakika geçmişti ki bütün tim etrafıma toplanmıştı.

Hemen elime tüfeği alıp tepedeki dürbünden dağları gözetledim.

"Keskin durum nedir?"

"Komutanım on sekiz kişi saydım."dedi keskin.

"Helikopter ne durumda?"dedim.

"Komutanım çok yakın. Muhtemelen görüş hizalarında."dedi Dadaş.

"Geri dönüş yapıldı mı?"

"Olumsuz. Tim hazırlıklı olduğunu, gerekli bir durumda çatışacağını belirtti."dedi Dadaş.

"İrtibata geçin, telsizi bana getirin."dedim.

Bu sırada helikopter karşıda görünmüştü bile.

"Eğer roketatar varsa durum vahim."dedim.

"Atmaca ne yapacağız?"

"Komutanım iki tarafa dağılmışlar. Menzili çok yakın."dedi.

"Bu kadar yakına girdiler ve bir Allah'ın kulu görmedi mi?"diye bağırdım.

"Haber verilmedi komutanım."dedi Çömez.

Aranızda keskin nişancı olan, uzaktan atışı iyi olan kimler var?"diye sordum.

"Benim iyidir komutanım, Egemen yüzbaşıda iyi atar."dedi Selim.

"Atalan timi uzak mesafeden atış yapacağız. Herkes keskin nişancı tüfeği alsın. Atmaca roketatar al. Bir dakikalık bir süremiz var. Hemen hazırlanın. Üç dakika sonra atışa başlayacaklar. Onlardan önce indirmeliyiz. Çabuk silahları getirin. Bütün üsteğmenler buraya toplansın."dedim.

"Komutanım telsiz. Hattayız."dedi Çömez.

"Doğan timi. Beni duyuyor musunuz?"dedim.

"Yüzbaşı Mustafa Ateş. Kimsin?"dedi telsizdeki ses.

"Yüzbaşı Hilal Erdem. Atalan timinin komutanıyım. Yüzbaşım durumunuz nedir?"dedim.

"Uçuş yakın temas olacak kadar alçak yüzbaşım. Eğer roketatar varsa hiç şansımız yok. Kapıları açtık tetikte bekliyoruz."dedi.

"Keskin nişancıya sahip misiniz?"dedim.

"İki keskin nişancı, geri kalanı da iyi nişancı yüzbaşım."dedi.

"Yirmi kişi olduğunu tahmin ediyoruz. İki taraflı dağılım yapmışlar. Muhtemelen iki tarafta da birer roketatar mevcut. Burada hepimiz menzilde hazırda bekliyoruz. On bir tane keskin nişancı emrinize amade yüzbaşım. Sizde dikkatli olun. Riske karşı havaya uçuracağız. Pilottan yükselmesini isteyin."dedim.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin