Yeni bölüm geldi.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Evliliğimizin üzerinden tam iki ay geçmişti. Bu iki aylık süreç beni o kadar çok değiştirmişti ki.
Öncelikle bir buçuk ay önce Selim evlilik hediyesi olarak kapımıza bir kutu bırakmış, kutunun içinde yetimhanede okuduğumuz karikatür romanlar ve benim sarılıp uyuduğum küçük tek kollu ayıcık çıkmıştı.
Her ne kadar ona kızgın olsam da, bebeğimin bendeki duygu değişikliği yüzünden onu eve davet etmiş ve ona sarılıp ağladıktan sonra onu affetmiştim.
Tabi sonrasında Selim dayı olacağını öğrenmiş ve evi çocuk giyim mağazasına çevirmeye başlamıştı.
Neredeyse her hafta bir kucak dolusu poşetle eve geliyor ve biz poşetleri bir odaya resmen yığıyorduk.
Hamilelikte ilk başlarda çok fazla bulantı çekmiş, sonrasında Derya'nın da aynı dertleri yaşaması sonucunda uzman bir arkadaşının sayesinde gerekli vitamin ve ilaçları alınca bulantı derdinden çok şükür ki kurtulmuştuk.
Tabi bunun yanı sıra birkaç defa göreve çıkmış, timdekilerin yürek hoplamalarıyla operasyonlar yapmıştım.
Her birisi ne kadar göreve gitmemi istemese de henüz çok yeni olduğu için kimseye bir şey çaktırmamaya çalışmış ama askeriyede ister istemez hamile olduğumu belli etmiştim.
Bunu anlayan erler her gün birer çikolata, bisküvi ve meyve suyu alıyor, beni gören kim varsa bir isteğim var mı diye etrafımda dört dönüyordu.
İster istemez kısa sürede hamile olduğum kulaktan kulağa yayılmış ve ailem de duymuştu.
Bir gün görevden eve geldiğimizde babamı ve Selim'i beşik kavgası ederken bulmuştuk.
Şöyle ki yatak odamızın yanındaki oda boşaltılmış, maviye boyanıp duvara bolca bulutlar çizilmiş, beyaz bir dolap ve beyaz bir beşik ve köşeye de bir sallanan sandalye koyulmuş, yetmemiş her yere oyuncaklar yığılmış bir haldeydi.
Tabi bunların hepsini babam yaptırmış, annem de alınan kıyafetleri yıkayıp ütülemiş ve dolaba yerleştirmiş bunu gören Selim biz yapacaktık diye tribe girmişti.
Her ne kadar babam ona kızmak istese de gözündeki hevesi görüyor, iki tarafta birbirine hak veriyordu.
Tabi babam, abim ve Selim üçlüsü sürekli birbiriyle inatlaşıyor Alp bunları gördükçe gülmekten yerlere yatıyordu.
Bir bebek haberi bize o kadar güzel anılar bırakıyordu ki.
Daha dünyaya bile gelmeyen masum nasıl da ailemizi birleştiriyordu.
"Sen bizim mucizemizsin."dedim elimin altındaki karnımı okşayarak.
"Küçük mucizemiz."dedi Alp ve arkamdan sarılıp karnımı okşadı. Ardından boynuma bir öpücük kondurdu.
"Oda ne kadar güzel oldu öyle değil mi?"dedim.
"Evet sevgilim."dedi Alp ve başını boynuma yaslayıp derin nefesler aldı.
"Sen neden durgunsun?"dedim ona dönerek.
"Bilmiyorum ki güzelim. Bir durgunluk var üstümde."dedi Alp.
"Allah Allah."dedim.
"Sanırım seni de özledim."dedi ve boynuma bir öpücük daha konudurup sıkıca sarıldı.
"Sen hiç doymaz mısın be adam?"dedim gülerek.
"İnsan sevdiğine doyar mı hatun?"dedi Alp ve bu sırada telefonu çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Ficción General• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)