Evet geldi o çok beklenen bölüm.
Hadi bakalım gazamız mübarek olsun.
Keyifli okumalar.
Bölüm düzenlendi
♟️♟️♟️
Askeriyede normalin aksine bizi albay ve tuğgeneral karşılamıştı.
Her birine selam verip tekmil vermiş, ardından çocukları teslim edip toplantı odasına geçmiştik.
Toplantıya başlar başlamaz önce Alp ve ardından ben ne yaşadıysak ince özet geçerek anlatmıştık.
"Mağarayı patlatıp çocukları da alıp helikopterle dönüş sağladık komutanım."dedim son olarak.
"Tebrik ederim yüzbaşı, başarılı bir gezi olmuş sizin için."dedi tuğgeneral.
"Sağolun komutanım."dedim.
"Gidin ve temizlenin, ardından karnınızı doyurun. Sizin için yemekler hazırlattık. Hilal, sonrasında seninle bir toplantı yapmak istiyorum."dedi tuğgeneral.
"Emredersiniz komutanım."dedim ve iki tim birlikte ayağa kalkıp selam verdik.
Ardından hep beraber toplantı odasından çıkıp timin dinlenme odasına geçtik.
Orda bizi Kağan timi karşılamış ve bizi görünce hep birlikte ayağa kalkmışlardı.
"Hoşgeldiniz."dedi Arıkan.
"Hoşbulduk. Başımız sağ olsun binbaşı."dedim.
"Vatan sağ olsun."dedi.
Kafamı kaldırdım ve Arıkan'ın arkasındaki timine baktım.
"Başımız sağ olsun evlatlar, dik durun. Sizin için, şehitlerimiz için bolca kan döküp geldik."dedim.
"Sağ olun komutanım."dediler hep birlikte.
"Barın, misafirlerimiz var. Sizin odada bir duş alsınlar, sana zahmet birkaç parça bir şeyler ayarla."dedim.
"Emredersiniz komutanım."dedi Barın ve selam verip dışarıya çıktı.
"Buyrun binbaşım oda müsait."dedi Arıkan.
"Eyvallah aslanım, yeniden başınız sağ olsun."dedi Alp.
"Sağ olun."dedi Arıkan.
"Beyler rahat. Atalan iki dakika bekleyin hemen çıkarım."dedim.
"Acele etme Hilal."dedi Yiğit.
"Biriniz yemekhaneye haber etse de yemekler hazırlansa."dedim.
"Ben ilgilenirim komutanım."dedi Erdem.
"Erdem."dedim.
"Buyrun komutanım."dedi.
"Kurban olayım söyle çayları da hazır etsinler, hatta sen bana şöyle koca bir kupa çay kap getir aslanım."dedim.
"Hemen getiririm komutanım."dedi ve gülümseyerek selam verip gitti.
Birbirinden nefret etmeyen, ama sıkı fıkıda olmayan iki timi ölüm nasıl da yan yana getirmişti böyle.
Hayat bu değil miydi zaten? Bir acı her şeyi yerle bir ederdi bazen.
Kısa sürede duş alıp giyinmiş ve dinlenme odasına geçmiştim.
Benim ardımdan Yiğit ve Ahmet duş almak için gitmiş ve bende koltuğa oturup arkama yaslanmıştım.
Erdem kısa sürede çayımı önüme koymuş, bende teşekkür edip koca bir yudum almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Ficção Geral• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)