Günün 3. Bölümü geldi 🙄🙄
Yakında yazmaktan ya robot olacağım yada beynim uyuşacak 🤣🤣
Keyifli okumalarrr.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Yemekhanedeki çay keyfinin ardından hep birlikte atış yapacağımız alana geçmiş, Samet ve Ahmet'i beklemeye başlamıştık.
Bu sırada yanımıza Kağan timi gelmiş ve izlemek istediklerini, atışlarımızı görmek istediklerini belirtmişlerdi. Onları onaylayıp ilerdeki oturma bölmesine geçmeleri gerektiğini söyledim ve timime döndüm.
Kısa sürede Samet ve Ahmet silahları getirip yanımızdaki masaya yerleştirmeye başlamıştı.
"Evet hanımlar, önce neyle başlayalım?"dedim.
"Komutanım, önce tabancayla başlayıp sonrasında hem mesafe hemde silah yükseltelim mi?"dedi Ahmet.
"Eh olur, bana uyar."dedim ve elime bir tabanca alıp mermileri kontrol ettim.
"Bu gün iddiası olan var mı?"dedim gülerek.
"Ben sizinle kapışırım."dedi Ahmet.
"Nesine?"dedim.
"Şu Enes'in pastaneye gidip istediğiniz dört tatlıyı ısmarlayacağım."dedi.
"Ulan ben o kadar tatlıyı nereme yiyeceğim?"dedim.
"Sen mi?"dedi Samet gülerek.
"Yerim demi. Yerim yerim. Zaten küçücük porsiyonlar."dedim.
"Allah'tan kork be. İki kişilik pasta yedin geçen gün."dedi Enes.
"Lan siz benim lokmalarımı mı sayıyorsunuz?"dedim.
"Yok valla."dedi Enes.
"Of hadi bırakın didişmeyi."dedi Yiğit.
"Sen kazanırsan ne istiyorsun?"dedim Ahmet'e.
"Valla güzel bir çakı isterim. Yiğit'in çakı fena."dedi gülerek.
"Eh iyi madem. Hadi al silahını."dedim ve hedef tahtasına döndüm.
"Başlıyoruz."dedim.
"Başla."dedi Ahmet ve aynı anda atış yapmaya başladık.
Bütün şarjörü boşaltıp hedeflere baktık.
"İkinizin de eşit."dedi hedefleri kontrol eden Akif abi.
"O zaman mesafeyi ve silahı değiştirelim."dedim ve elime bir tüfek aldım.
Ahmet benimle aynı tüfeği almış ve ilerideki hedef tahtasına nişan almıştı.
"Dokuz mermi sıkacağız, başla."dedim ve atışımı yaptım. Dokuz mermi sonrasında tüfeği indirdim ve Akif abiye baktım. Akif abi elindeki silahın dürbünlüyle iki hedef tahtasını kontrol etmiş ve bize dönmüştü.
"Bir puan Hilal önde."dedi.
"Hadi bakalım son olarak al makinanı."dedim ve keskin nişancı tüfeğini elime aldım.
"Bu defa en uzaktakini vuruyoruz."dedim ve sekiz yüz metre ilerideki hedef tahtasını hedef aldım.
"Başla."dedim ve atmaya başladım. Dokuz mermi de burada sıkıp beklemeye başladık.
"Bir puan daha Hilal önde."dedi Akif abi.
"Nasıl abi ya?"dedi Ahmet.
"Kimle kapıştığını unutuyorsun aslanım."dedim gülerek ve elimdeki tüfeği yerine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Ficção Geral• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)