42. Bölüm

15.3K 1.3K 532
                                    

Evettttt, bekleyenler ve oy vermese de kitabımı sevenler için geldi yeni bölüm 🤣🤣

Keyifli okumalar.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Kızlarla güzel bir sohbet etmiş ve onlara düşüneceğimi söylemiştim.

Bunun üzerine konuyu uzatmamış, hep birlikte masayı toplayıp mutfağı da elden geçirmiştik.

"Rakının üzerine de bir şey içilmez şimdi."dedi Derya gülerek.

Üç kişi yarım şişe rakıyı bitirmiş, onlar yarın işe gideceği ve bende her zaman hazır bulunmam gerektiği için sarhoş olmamayı tercih etmiştik.

Sonuçta yarın davul gibi bir kafayla işe gitmek istemezdik hiç birimiz.

"Ay ben ıslak kek yapmıştım ya."dedi Aysun ve fırının içinden tepsiyi çıkarıp servis açmaya başladı.

Bende bu sırada çalan telefonumu duymuş ve salona geçip arayana bakmıştım.

"Emredin albayım."dedim telefonu açarak.

"Acil görev var. Bir saate burda olun."dedi ve bir şey demeden kapattı albay telefonu.

"Ha siktir."dedim.

"Ne oldu Hilal?"dedi salona giren Gamze.

"Görev çıktı."dedim.

"Hemen mi?"dedi.

"Evet. Rica etsem bana on kaşık kahve koyup bir fincan kahve yapar mısın? Hemen."dedim.

"Tamam canım."dedi ve koşarak mutfağa girdi.

Hemen evden çıkıp karşı dairenin kapısını çaldım.

"Ne o, bizsiz boğazından geçmedi mi?"dedi kapıyı açan Mert.

"Bütün time haber ver, acil operasyona çıkıyoruz. Bir duş alıp geliyorum. Hazır olun."dedim ve geri eve girip kapıyı kapattım.

"Hilal."dedi kapının arkasında bekleyen Derya.

"Canım bir duş alıp çıkmam gerekli. Kusura bakmayın olur mu?"dedim.

"Tamam sorun değil."dedi Derya.

Hızla duşa girdim ve soğuk suyla kısa bir duş alıp havluya sarındım. Aceleyle odama geçip giyinmiş, saatimi koluma takıp telefonu almak için salona geçmiştim.

"Hilal kahve."dedi Gamze.

Sıcaklığına aldırış etmeden kahveyi kafama dikip tek seferde bitirdim.

"Teşekkür ederim."dedim ve telefonumu alıp salondan çıktım. Kapının yanındaki dolabın en üst gözünden silahımı alıp belime taktım ve anahtarları da alıp evden çıktım.

Benim arkamdan kızlar da kapıya gelmiş ve bütün tim kapının önünde beni karşılamıştı.

"Çömez sen nereye?"dedim hazır bekleyen Mert'i görünce.

"Bende geliyorum komutanım."dedi Mert.

"Hepiniz dikkat edin, Allah'a emanet olun."dedi Derya.

"Kusura bakmayın kızlar. Aysun biz dönene kadar size emanet."dedim.

"Beni dert etmeyin abla. Ayağınıza taş değmesin."dedi Aysun.

"Hadi beyler acele edin."dedim ve merdivene yürüdüm.

Beyler kızlara kısaca sarılmış ve benim arkamdan hareketlenmişti.

Bu sırada aynı anda karşı iki dairenin kapısı açılmış ve Kağan timi evlerinden çıkmıştı.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin