11. Bölüm

22.8K 1.5K 136
                                    

Yazarınız geldi.

Size kıyamadım yeni bölüm yazdımmm.

Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️

"Evet hanımlar hazır mısınız?"dedim.

Önümüzde 170 tane çubuklara geçirilmiş ve numaralandırılmış plastik şişe vardı. Her biri yüz metre arayla koyulmuştu.

İki haftadır deli gibi eğitim yapıyor, aralıksız yeni şeyler deniyorduk. Tabi bunun yanı sıra ilk günlere göre timle her yönden güzel yol kat etmiştik.

"Deli miyiz biz komutanım?"dedi Mert.

"Akıllıya benzer bir yanımız var mı?"dedim.

"Komutanım bir şey soracağım."dedi Dadaş.

"Sor oğlum sor."dedim.

"Keskin nerde?"

"Keskin şu anda binanın tepesinde yuvalandı ve sırayla bütün şişeleri vuracak. O nişancı olduğu için biraz zor olsun dedim. Sonra sırayla her biriniz vuracaksınız. Süre tutacağım. Şarjör değiştirmekle harcadığınız her saniye size ecel olacak. Hep birlikte de vuracağız bu arada, birbirinizi koordine edeceksiniz."dedim.

"Vay anasını."dedi Samet.

"Keskin hazır mısın?"diye bağırdım.

Keskin hemen ilerideki ilk şişeyi vurdu.

"Ben sana ateş et dedim mi lan?"diye bağırdım arkama dönüp.

"Emredersiniz komutanım."diye bağırdı.

"Manyak anasını satayım. Harbi deli bu çocuk."dedi Kara.

"Keskin yüz seksen saniyen var."dedim elimdeki kronometreyi kaldırarak.

"Başla."

Keskin ard arda bir tane bile kaçırmadan hepsini vurmuştu.

"Yüz yetmiş saniye. Aferin aslanım."dedim.

"Termit hazırlan. Hepinizin yüz seksen  saniyesi var. Otuz tane vuracaksınız. Üç şarjör değiştireceksiniz. Kaçıranı yakarım."dedim.

Termit tek seferde otuz tane vurmuş, ardından hiç durmadan Çakı başlamış ve sırayla bütün tim atış yapmıştı.

"Ellerinize sağlık aslanlarım. Hepiniz de süreyi aşmadan en iyisini yaptınız. Beklediğimden daha güzel sonuçlar çıkıyor. Hepinizin asaleti der susarım. Bu timin komutanı olduğum için daha şimdiden gurur doluyum. Çok güzelsiniz Atalan timi."dedim.

"Sağolun komutanım."

"Keskin hazır mısın?"dedim.

"Hazırım komutanım."

"Şimdi hep birlikte atış yapacağız. Karşınızda düşman varmış gibi bakacaksınız." Söylediğimi bulup sıkacaksınız. Dikkatli olun."

"Hadi bakalım silahları doldurun başlıyoruz."dedim.

Her birimiz önümüzdeki şişlere sıkmaya başladık. Sanki gerçek bir operasyonda gibi koordine olup ilerliyor, yeri geliyor diz çöküp nişan alıyor, yeri geliyor aksiyon yapıp takla atıyorduk.

"Çakı, altmış."dedim, tereddütsüz vurdu.

"Kara yirmi."

"Bistüri kırkbeş."

"Keskin yüz altmış."

Yaklaşık yirmi dakika hiç soluksuz talim yapmış ve gerçekten güzel iş çıkarmıştık.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin