Yeni bölüm geldiiiii.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Sabah altıya on kala çalan alarmla uyanmış, lavaboda gerekli ihtiyaçlarımı görüp üniformamı üzerime geçirmiştim.
Silahımı belime koyup saatimi koluma takmış, cüzdanımı ve telefonumu alıp kapıya çıkmıştım.
Ben postallarımı giyerken Esra'da odasından çıkıp yanıma geldi.
"Günaydın komutanım."
"Günaydın."dedim ve kapıyı açtım.
Daha kapının önünde kimse yoktu. Saatime baktığımda üç dakika kaldığını gördüm.
Yaklaşık bir dakikanın ardından kapı açılmış karşı daireden Yiğit, Mert ve Enes çıkmıştı. Hemen ardından yan dairenin kapısı açılmış ve Akif abi çıkmıştı.
Diğerlerine bakmadan çalan telefonumu fark ettim.
Gelen görüntülü aramayı açmış ve time sessiz olun işareti yapmıştım.
"Günaydın müdire hanım."dedim.
"Günaydın Hilal kızım. Görevdedir diye çok söyledim ama Aslı dinlemedi."dedi.
"Sorun değil. Yanınızda mı?"dedim.
"Burda, veriyorum."dedi ve telefonu Aslı'ya verdi.
"Günaydın minik kuş. Senin için çok erken bir saat değil mi?"dedim.
"Hilal abla, ben yine gördüm. Çok korktum. Sen korkunca beni ara demiştin ya. Seni aradım. Bu gün çok korktum."dedi.
"Ne konuştuk ama. Artık ben varım minik. Sana kimse bir şey yapamaz unuttun mu? Ben hemen gelirim."dedim.
"Sen beni hep koruyacaksın değil mi?"dedi Aslı.
"Hep ufaklık. Ama şimdi kapatmalıyım tamam mı? Göreve gidebilirim. Eğer telefonum kapalı olursa."
"Biliyorum sana mektup yazacağım ve müdür anneye vereceğim. Oda sana gönderecek, hem aradığımızı da söyleyecek. Sende geç gelsen bile ilk fırsatta beni arayacaksın."dedi.
"Aferin sana. Hadi bakalım müdür anneyi üzmek yok. Yemekler yenecek, müdür anne bana üzdü derse sana kızarım tamam mı?"dedim.
"Tamam ama dikkat et."dedi.
"Her zaman."dedim ve kapattım.
Bütün tim toplanmış benden emir bekliyordu.
"Kardeşiniz mi komutanım?"dedi Mert.
"Yok aslanım. Benim kimsem yok."dedim.
"Cimcimeyi şımartma bu kadar, zorluklara göğüs geremez yoksa. Dik durmayı kendi öğrensin."dedi Akif abi.
"İnan bana çok zorlukla başa çıktı ve bunlar olurken daha 8 yaşındaydı."dedim merdivenlere yürürken.
Timde beni takip etmiş ve arkamdan inmeye başlamıştı.
"Neyi var ki?"dedi Samet.
"Hastaneye getirmişler. İzmir Menemen devlet hastanesi. Doktor şüpheli görüp polisi aramış. O sırada ben bir suçluyu bekliyordum, ameliyattaydı. Aslı'yı ilk orda gördüm."dedim lojman kapısını açarak.
"Ben ameliyathane kapısındayken emen yan tarafta bir hır gür koptu. Polisleri falan görünce dahil oldum. Babası olacak şerefsiz iki sene boyunca tecavüz etmiş. Annesi de korkudan ses etmemiş güya. Kadının bundan zevk aldığı belli." dedim ve lojmandan dışarıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Narrativa generale• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)