Yeni bölüm geldiiii.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Herkes hazırlanmış ve hep beraber askeriyeden çıkıp eve yakın olan bir marketin önünde durmuştuk.
Beyler eline iki araba, Esra ve bende bir araba aldık.
Market girişinde bizi direk çikolatalar karşılamıştı.
"Esra abur cubur sever misin?"diye sordum.
"Pek değil. Ama galeta falan yerim."dedi.
"O zaman sen sevdiklerini alıp koy, bende sevdiklerimden koyayım olur mu?"dedim ve raflara yöneldim.
Bunun üzerine ben market arabasına biraz gofret ve bolca çikolata koydum.
Tabi sonra timin bize gelebileceğini ve kaslı yedi erkeğe sahip olduğumuzu düşünüp aldıklarıma bir o kadar daha ekledim.
Bu sırada Esra birkaç çeşit galeta ve keklerden almıştı.
Beylere baktığımda her iki arabanın da abur cubur dolduğunu ve girişe iki araba daha almaya gittiklerini gördüm.
"Oğlum ne yapıyorsunuz lan."dedim.
"Biz iki ev olduğumuzu unuttuk. Ayrı ayrı alıyoruz."dedi Samet.
Erkekler kısa sürede sağlıksız olan ne varsa doldurup kasaya yürümeye başladılar.
Bende bol bol peçete, ıslak mendil, temizlik malzemesi ve difrizde aperatif bulundurabileceğim her şeyi koymuş ne olur ne olmaz diyerek birkaç paket ped almıştım.
Esrayla kasaya yürüdüğümüzde Yiğit'ler bir kasayı, Akif abiler diğer kasayı yığmış, aldıklarını geçiriyordu.
Yiğit'lerin daha az eşya aldığını fark edip onların arkasına aldıklarımı yığmaya başladım.
Bu sırada Yiğit'lerin aldıkları bitmiş ve parayı Yiğit ödemişti.
Kasiyer benim aldıklarımı geçmeye başlamış, Esra bir yandan poşete koymuş ve Enes'te ona yardım etmişti.
Tabi bu sırada Akif abilerin de işi bitmiş herkes bizim kasanın önünde beklemeye başlamıştı.
Kasiyer her şeyi geçmiş ve en sona hijyen ürünleri ve pedler kalmıştı.
Kasiyer pedleri geçmeye başlayınca Ahmet'ten bir öksürük sesi duyuldu ve erkeklerin hepsi bir anda kasaya arkasını döndü.
Esra bir anda kahkaha patlatmış ve ben ne olduğunu anlayamamıştım.
"Ne oldu?"dedim.
"Hanımlar utandı."dedi Esra.
Olayı çakamasam da Esra elindeki pedi sallayınca fark ettim.
"Utanılacak bir şey yok. Çalıştığınız yerde kadın var ulan, alışın."dedim ve hesabı ödedim.
Esra ne kadar ben öderim dese de bidahakine demiş ve onu geçiştirmiştim.
Sonrasında Yiğit'lerin poşetleri Yiğit'in arabasına, Akif abilerin poşetleri de bizimkilerle birlikte Samet'in arabasına yükleyip eve geldik.
Kapının önüne kadar beyler bize yardım etmiş, ve posteleri vestiyere bırakmışlardı.
"Akşam yemeğini kimde yiyoruz?"diye sordum.
"Ben hemen bir şeyler yaparım, isterseniz bu gün benden olsun."dedi Yiğit.
"Valla ben üşeniyorum, zahmet olmayacaksa hayır demem."dedim.
Bunun üzerine herkesten onay çıkmış ve eşya yerleştirmek için herkes evlere dağılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiksi Umum• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)