34. Bölüm

15.3K 1.3K 298
                                    

Mükemmel bir bölüm geldiiiii.

Bu bölümde bol bol oy ve yorum istiyorum canlarım. ❤️❤️❤️

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Toplantının ardından hep birlikte dinlenme odasına inmiş ve önce Aslı'yı arayıp hep birlikte konuşmuş, ardından da Akif abinin hanımı ve kızıyla hasret gidermiştik.

Telefon konuşmaları sonrası oturduğum tekli koltukta arkama yaslanıp gözlerimi kapattım ve başımı ovmaya başladım.

"Hilal?"dedi Samet.

"Efendim?"dedim.

"Senin başın mı ağrıyor?"dedi.

"Sorma valla, hemde nasıl."dedim.

"Gel bakayım sen benim yanıma."dedi Samet.

"Anlamadım?"

"Enes sen kalkta Hilal uzansın, ben bir masaj yapayım ona, kendine gelir."dedi yanında oturan Enes'e.

"Hadi gel geç, ben senin oturduğun yere geçerim, hem valla çok güzel masaj yapıyor benden söylemesi."dedi Enes gülerek  ve yerinden kalktı.

"Zahmet olmasın."dedim.

"Saçmaladın."dedi Samet ve yanındaki boşluğa iki defa elini vurdu.

Beni izleyen time aldırmadım ve koltuğa  uzanıp Samet'in bacağına başımı koydum.

"Kapat gözlerini."dedi Samet.

Usulca gözlerimi kapattım ve ellerimi karnımın üzerinde birleştirdim.

"Şimdi sana güzel  bir masaj yapacağım hiçbir şeyin kalmayacak, dişlerini çok sıkıyorsun sen, ondan ağrıyor başın."dedi ve masaj yapmaya başladı.

Bu söylediğinin üzerine gözlerimin önüne Selim gelmişti.

  -- Geçmiş zaman --

"Hiç sözümü dinlemiyorsun ki Hilal. Sana o kadar diyorum dişlerini sıkma diye. Al işte yine ağrıdı başın. Yat hadi yat."dedi Selim elini dizine vurarak.

"Laf edeceksen hiç istemem. Hem senin yüzünden. Niye yemeğini alan çocuğa karşılık vermedin ki? Kendini korumayı öğren artık Selim. Koca adam oldun, asıl senin beni koruman lazım."dedim

Şu koca yetimhanede herkese kendini korumayı öğretmiştim de bir Selim'e öğretememiştim.

"Sus hadi sus,yat şuraya da kapat gözlerini artık."dedi Selim.

Yatağa uzanıp başımı dizlerine koydum ve kollarımı karnımda bağlayıp gözlerimi kapattım.

"Yavaş yap ama tamam mı?"dedim.

"Söz, hem ben senin canını acıtır miyim hiç?"dedi Selim ve masaj yapmaya başladı.

"Acıtmazsın, sen bana kıyamazsın ki."dedim.

"Kıyamam tabi. Hem bak ne diyeceğim."dedi Selim

"Yine ne oldu?"dedim.

"Bu gün bir kitapta ne okudum biliyor musun?"dedi.

"Of yine kurbağa anlatma bana."dedim suratımı ekşiterek. Geçende kurbağaların nasıl yumurtadan çıktığından başlayıp nasıl öldüğüne kadar iki saat anlatmıştı.

"Yok yok, bu defa bir kuş, kanarya."dedi.

"Şu sarı olan mı?"dedim.

"Evet. Biliyor musun ben sana çok benzettim."dedi.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin