Diğer bölümdeki söylediklerime rağmen hala aynı arkadaşlar artık sınır koyacağım maalesef
(Satır arası) 100 yorum 70 yıldız
29" yok yok kesin bir şey oldu ya! Acaba yarası filan mı var narkoz verdiklerinde saçmaladı?" Ezgi odada bir oraya bir buraya giderken ben umursamaz bir şekilde şeftali tonlarına kaçan rujumu dudağıma yediriyordım. " yok narkoz olsa bile o izin vermez!" Dedi hemen ardından bana dönüp şok içinde. Göz devirip derin bir nefes verdim.
Teyzem gibi bu da dramdan besleniyor yemin ederim
" yahu izin verdi işte sevinmen gereken yerde daha da gerildin."
"Yahu abimden bahsediyoruz abimden, bu adam o kadar mesafeye rağmen oradan buraya her şeyden haberi olur beni korumaya çalışan adam." Dediğinde göz devirip rujun ağzını kapatıp çantama koydum.
" ay ama yeto yani, eğleneceğiz bu akşam nokta başlarım abine!"
" kesin bir şey yapacak?!"
" ne yapabilir ki?"
" sen abimi daha tanımıyorsun."
"Abartma! " Dedim telefonumu elime alırken, ekranı açıp bildirimlerini kontrol ettim üsteğmenden bildirim olmadığını gördüğümde kaşlarımı çattım, herhalde kolu filan koptu ?
Onu boşverip çekildiğim fotoğraflarımı instegrama gönderi olarak attım, beğeniler gelirken kaşlarım birden çatıldı.
Komutanın instegramı var mıydı acaba?
Aynen Mia vatan hainlerini öldürdükten sonra kalan zamanlarında içtiği kahveyi paylaşıyor.
" abinin integramı varmı?" Dedim birden Ezgi'ye dönüp dudak büzüp kafasını iki yana saladığında canım sıkıldı, fotoğraflar çok güzel çıkmıştı ne vardı o da görsündü?
Tamamiyle güzele bakmak sevap diye şey etmiştim. Aklıma gelen fikirler Dudağımı dişlerimin arasına alıp ezdim, WhatsApp girip durumları açtım. Üç tane fotoğrafı ekleyip altına bir şey yazmadan çok yakın arkadaşlarıma bir de ona olacak şekilde açıp paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...