49

25.7K 1.6K 187
                                    

68 bitirdim siz hala 49 lcşrşfşdşxşxşx

Bölümleri artık hiç.uzatmadan paylaşıyorum lxşdşxşdş

Diğer bölümü okumayı unutmayın yorumlarınızı eksik etmeyin eskiye dönmeyelim lütfen

49

İç çekerek boş eve girdiğimde derin bir nefes aldım, Baran gideli 2 hafta olmuştu onsuz geçen iki hafta o kadar zordu ki Enes yanımda diye seviniyordum, 1 haftada kapım açık bir şekilde uyudum gelirse direkt duyayım diye çünkü o akşam gelirse bana haber vermezdi uyanmayayım diye biliyordum. Bu yüzden onu görmek için kapım açık uyuyordum ama ikinci haftaya girdiğimizde yatağımı salona taşımış kendi yatağımı Enes'e vermiştim. Açıkcası o da çok fazla itiraz etmemişti. Beyefendi lükse alışıktı koltuk kenarlarına değil. Bu iki haftada beşden fazla kez Bahri binbaşının yanına gitmiştim ve her seferinde iyiler yanıtını alıp kibarca kovulmuştum. Açıkcası arada Baran olmasa bana tahammül edeceğini düşünmüyordum.

Üstümdekilerden kurtulup kendimi duşa atmadan önce telefonumu şarja taktım. Kısa rahatlatıcı bir duştan sonra odama geçip saçımı havluya sararak üstümü giyindim. Saçlarımı tarayıp bakımımı yaptıktan sonra ördüm kapatmaları için telefonumu açtım .

3 yeni mesaj

Ezgi : nasılsın yengem?

Ben :iyiyim yengem sen.

_

Enes : ben mekanın dekorasyonu için bir şeyler bakamaya çıktım evde durmak sende gel konum atarım gelmek istediğin zaman.

Ben : belki sonra katılırım sana.

Enes : evde misin?

Ben : yeni duştan çıktım .

Enes : tamam haber verirsin bana.

Ben ; okey.

_

Elmas : merhaba Mia işin yoksa buluşalım mı biraz sohbet ederiz Gonca'nın mekanında o da katılmak istiyor sorun olmazsa.

Ben : tabiki çok sevinirim.

Elmas : konum atmama gerek var mı?

Ben : hayır yeni duştan çıktım hazırlanıp geliyorum.

Elmas :bekliyoruz canım.

Telefonumu kapatıp dolabımın karşısına geçtiğimde derin bir nefes aldım, açıkcası gerçekten mutfak araç gereçleri görmek istemiyordum. Üstümü değiştirip saçlarımı açtığımda hala nemli olsada umursamadım . Göz altlarımı kapatıp biraz rimel ve alıp sürdüm yüzüme renk gelmesi için dudağıma rujumu da yedirip çantamı alarak evden çıktım. Arabamla kısa süre içerisinde mekana vardığımda park edip içeri girdim. Gonca ve Elmas bir masada oturmuş sohbet ederlerken gördüğümde gülümseyerek yanlarına gittim beni ilk fark eden Gonca'ydı.

"Hoş geldin."

"Hoş geldin."

"Hoş buldum ." Dedim gülümseyerek ikisine de sarılıp oturduğumda Gonca sevecen bir şekilde gülümsedi.

"Ne içersin."

"Siz ne içiyorsanız aynısından." Dedim Gonca bana da aynısından isterken Elmas gülümseyerek bana baktı.

" nasılsın?"

" doğrusu karamsar." Dedim yalan söylemeyerek.

"Seni anlıyorum canım Yankı olmayınca bende böyleyim." Dedi Elmas kafa sallayıp elimi sıkarken ,gülümsemeye çalıştım.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin