KKafamda yaşadığım ikilem
baranım da baranım
52Şarkılarla geçen 1 saatlik yolculukta sadece dışarıyı izlemekle yetindim, Baran sağa çekip arabayı park ettiğinde kaşlarımı kaldırıp geldiğimiz yere baktım.
" burası neresi?" Dedim arabadan inerken, Baran da benim gibi inip arabayı kilitledi. Elimden tutarak beni yanına aldığında çiceklerle dolu olan sokakta yürümeye başladık. Sanki burası tarihi romantizim dizisinden fırlamış gibiydi binalar eski ve nostaljik bir görüntüye sahipti ama onun yanında evlerin balkonlarında camlarından sarkan renkli renkli çicekler bazılarının tüm duvarını kaplamış haldeyken insan çicek bahçesine gelmiş gibi hissediyordu. Küçük tatlı butik kafeler vardı bazı aralarda. Baran'ı takip ederken bizi bir kafenin önüne getirdiğinde etrafı süzerek içeri girdim, kasanın başındaki kadın kapının sesiyle kafasını kaldırdığında gülümsedi.
" Baran hoş geldin." Dedi gülerek, kasanın arkasından çıkarken Baran'a sarılmak için kolarını açtığında Baran'ın elini bırakıp kenarıda beklemeye başlamıştım.
Büyük ihtimale Baran buraya önceden gelmişti.
" Hoş bulduk abla nasılsın."
"İyiyim oğlum da asıl sen nasılsın yoksun uzun süredir."
" biliyorsun beni." Dedi Baran gülümseyerek, kadın gülerek omuzuna iki kere vurdu gözleri bana döndüğünde gülümsedim bende. Elini bana uzatığında bende elimi uzatım. Sıkmasın beklerken elimi havaya kaldırıp beni etrafımdan bir tur döndürdüğünde şaşkınlıkla Baran'a baktım. Gülerek beni izliyordu.
" bu güzel kadın sevgilim de bana." Dedi Baran'a dönüp göz kırparak, kafasını eğip saladı evet der gibi.
"Mia sevgilim , kendisi öğretmen burada yaşıyor." Dedi Baran beni tanıtarak.
" Meryem bende canım , bunun ablası sayılırım." Dedi Baran'ı işaret ederek.
" tanıştığıma memnun oldum." Dedim gülümseyerek, kadının yaşı ilerlemiş olsa da öyle bir enerjisi vardı ki benden daha genç hissetiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...