28

36.9K 3.6K 352
                                    

Önemli lütfen okuyun

Şimdi arkadaşlar gerçekten de çok merak ederek soruyorum bir kitabın ilk bölümü nasıl 700 küsür okunup 78 beğeni ve az yorum alabilir? Veyahut   bir kitabın nasıl bir bölümü 40 beğeni alıp diğer bölümü 70 beğeni alabilir ya gerçekten de kırıcı oluyorsunuz ben burada uğraşarak bir şey ler yapıyorum emeğimin karşılığını en azından almak isterim.

Artık yorumu da geçtim  normal beğenmenize bile okeyim ama  olmuyor, nasıl 600,700 küsürlerde okunma alıp her bölüme nasıl hepsinde 50, 70, 40 beğeni alabiliyoruz?

Gerçekten de sınır koymak istemiyorum ama bir iki bölüm böyle devam ederse her gün 3 bölüm atma  hakkını 1 indireceğim ve sınır koyup onlar gecene kadar atmayacağım.
Gerekirse bir iki gün geçsin sınırın geçmesine ama bir bölümden fazla atmayacağım ,bunu mu yapmamı istiyorsunuz anlamıyorum. Rica ederim düzgünce beğenip yorumunuzu yapalım yoksa ben hoşlanmasam da sınır koyacağım.

28

Ben : dönmüşsün?

Üsteğmen:  senin nereden haberin oldu?

Ben : Mavi sağ olsun bütün köye haber saldı.

Camiye çıkıp anons yaptırsa daha az duyulur yemin ederim.

Bu kızdaki azim...

Üsteğmen:   her zamanki mavi.

Ben : benim anlamadığım nokta.

O nereden duydu ki?

Üsteğmen: görevden döndüğümde buradaydı.

Ben : oradaydı?

Ne güzellll!

Neden oradaydı?

Gündüzler çuvala girdi herhalde, akşam akşam orada bitmiş.

Nasıl da düşünceli.

Öldürücem!

Yiyicem  olacaktı klavye şey etti.

Üsteğmen:  sen iyi misin?

Sanki bir tuhafsın.

Ben :muhteşemim!

Ee neden oradaymış.

Üsteğmen: konuşmak için.

Ben : pislik herif ağzından cımbızla laf alıyoruz ya düzgün anlatsana ne bok oldu|

Üsteğmen:  ne yazdın da sildin yine?

Ben: hiç!

Hiç bir şey canım öyle elim değmiş.

Üsteğmen:  canım?

Ben : elimin ayarına sokim|

Yanlışlıkla şey oldu hep arkadaşlarıma öyle diyince öyle oldu yani.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin