69

18.1K 1.3K 1.2K
                                    

Şarkıyı lütfen dinleyin isterseniz bölüm sonunda ya da başında .

800 yorum.

69

Gözlerim etrafta koşan bedeni izlerken gülüyordum, Atay gülerek nefes nefese  konuşuyordu.

" Yankı yavaş düşerse dayak yersin ya da tuvalet cezası alırsın!" Dedim   Baran gibi, Yankı bana dönüp homurdandı Atay topu alıp kaçmaya devam etti ondan.

" gel lan buraya büdü!" Dedi Yankı söylenerek onu istese saniyeler içerinde yakalayabilirdi ama bilerek yavaş koşuyordu.

" anne bana yine büdü Dedi !" Dedi Atay bağırarak, gülüşüme engel olamazken onları izlemeye devam ettim.

" babana söyleriz ceza verir."

" yenge ya!" Dedi Yankı da Atay gibi yaparak tavrına göz devirdim gülerek, askeriyenin bahçesindeki Baran'ı ziyarete gelmiştik çünkü dün akşam acil işi çıktığı için karargahta sabahlamıştı biz evleneli 1  hafta  olmuştu ve  bu bir haftada  Atay bize hep anne ve baba diyordu her diyişinde sanki ilk deyişi gibi heyecanlanıyorum.

" keskin!" Baran'ın sert sesini duyduğumda Yankı hemen tekmil verdi ona dönerek Atay Baran'a  doğru koştuğunda ciddi ifadesi bozuldu kolarını açıp onu kucağına aldığında yanağını sıkıca öpüp yanımıza geldi.

" oğlum ben sana ne diyorum sen ne yapıyorsun, git hazırlan görev var!" Dedi Baran, Yankı alaylı ifadesi kaybolup ciddi bir ifadeyle bakmaya başladığında hızlıca tekmil verip " emredersiniz komutanım" demişti bizden uzaklaşmaya başladığında anlamayarak Baran'a döndüm.

" görev deme." Dedim korkuyla, iç çekerek kafasını salladı.

" görev güzelim görev  bu sefer kısa sürecek söz veriyorum."

" Baran 5 gün sonra düğünümüz var?" Dedim   gözleri kısa bir an bahçeden dolaştı.

" yetişeceğim kısa bir görev yetişeceğim söz veriyorum." Dedi bana inandırmak için derin bir nefes alıp kafamı saladığımda  eğilip Atay'ı bıraktı.

" gideceği misin?" Dedi Atay onun bile modu düşmüştü.

" Geleceğim." Dedi Baran güven vermek istercesine, yanağından sıkıca öptüğünde Atay kolarını boynuna doladı.

" ben gelene kadar annene ve kendine iyi bak tamamı sizi bir birinize emanet ediyorum. " Dedi gülümsemeye çalışarak Baran saçlarının üzerine bir öpücük kondururken sadece izledim onları karnıma yine ağrımaya başladığında her üzülüp gerildiğimde bunun olmasından nefret ediyordum Baran ayağa kalktığında derin bir nefes aldı elini boynuna götürdüğünde anlamayarak ona baktım, boynundan çıkardığı künyesini uzanıp başımdan geçirdiğinde künyesi  boynumdan sarkmaya başladı.

" ben gelene kadar ikinize dikkat  et  tamamı ikiniz de çilek yemiyeceksiniz sizden haberim olacak,  benim aklımı burada bırakmayın." Dedi derin bir nefes aldım.

" çabuk dön."

" döneceğim güzelim döneceğim basit bir görev."

" basitse sen neden gidiyorsun Baran senden başka komutan yok mu burada."

" vatan bu Mia kalkıp bekle diyemezsin unutun mu ben sizler için yaşıyorum." Elini yanağıma koyduğunda okşadı uzun uzun uzanıp yanağımı öptüğünde anlımı anlına yasladı derin bir nefes alırken içimdeki her zaman gittiğinde ortaya çıkan huzursuzluk ortaya çıktı.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin