25

39.3K 2.2K 720
                                    

25

"Öğretmenim benimde doğum günüme gelirsiniz dimi?"  Ayşegül'ün sesiyle ona döndüğümde elimdeki bardakları gülümsedim.

Çok güzel önümüzdeki bir sene boyunca sırf doğum günlerine gidiyorum.

" eğer müsait olursam tabiki gelirim canım." Dedim sevecenlikle, Ayşegül gülümseyip   ellerini bir birine çırpıp  hızla arkadaşlarının yanına gidip ona evet dediğimi söylerken derin bir nefes aldım. Bunu duyan diğer bütün öğrencilerim gelecek doğum günleri için beni davet ediyordu kıskanarak.

Ne güzel!

" kızım sen ne kadar zayıfsın öyle." Esmer teyzenin annesine gülümsedim kibarca, elimdeki kola dolu bardağı çevirirken kafa salladım kadına.

" avrat dediğin biraz ele gelir." Dedi  başına bağladığı yazmanın ucundan tutup ağzını kapatacak şekilde sararken. Koltukta oturmuş bacaklarını uzatmıştı, bacaklarında bir sorun var diye biliyordum çok fazla ayakta kalamıyordu.

" he vallahi, senin sevdiğin vardır?" Dedi yanındaki bir başka kadın.

" yok hayır." Dedim sadece, yaşlarından dolayı bir şey diyemiyordum pek. Üstüne öğrencimin ailesiyle bir şey demem iyi olmazdı.

Üstelik zar zor Levent'in okula gelmesi için ikna etmişken  tekrardan okuldan alsınlar istemiyordum.

"  sen kaç yaşındaydı? "

" 22 ."

" e sen benim kızımla yaşıtsın bak o evlenmiş, sen nasıl bu güzellikle evde kaldın?" Dedi yaşlı kadın.

Evde kalmış mı dedi o bana?

Zoraki bir gülümsemeyle baktım." Kısmetim yokmuş teyze." Dedim  .

Kadın bana evde kalmış Dedi ya lan, daha 22 yaşındaydım. Bu sene 23 olucam 22 evde kalmışsa 23 kız kurusu oluyorum herhalde.

"  vah zavallı kızım ben sana birisini bulurum sen heç  üzme kendini" Dedi şivesi yüzünden cümleler devrik gelirken.

"  yok üzülmüyorum, ben evlenmek istemiyorum zaten." Dedim hala kibarlık elimden bırakmamaya çalışarak.

" kız o ne demek." Dedi teyzenin benim yaşımda evli kızı, kucağındaki çocuğu sallarken.

" yani evlilik düşünmüyorum karşıma birisi çıkarsa bilemem ama illa birisi olsun  da demiyorum."

"E tamam işte çıkarim karşına birisini bak mesela Arif?" Dedi Esmer teyze  bu sefer,  şaşkınlıkla ona bakarken boğazımı temizleyip hızla kuruyan  boğazımı ıslatmak için  koladan bir yudum aldım.

Allahım  her an kucağımda bir çocukla çıkabilirim buradan sen beni koru.

" öğrencimin abisi pek doğru olmaz, dediğim  gibi şu an kimseyi istemiyorum her şeyi oluruna bıraktım."

" oluruna bıraktıysan olur ,yapak Arif'i sana işte."

" yok gerçekten de hayır."

" kız yoksa sen Baran komutandan mı hoşlanıyorsun?"  Dedi   benim yaşlarımda duran kız, kaşlarını çatmış beni süzerkem yüzündeki sinirli ifadeye anlam veremedim.

" hayır!"

" geçen seni arabasına binip inerken görmüşler, nereden tanışıyorsunuz ki?" Dedi sorgulayarak.

" arkadaşımın  abisi."  Dedim anlamayarak kıza bakarken, ne bu sorgu sual

" aranızda bir şey yok yani?"

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin