Keşke Mia'nın modelinin asker üniformalı adamlarla fotoğrafı olsa ya bölümlere eklerdim heleki bu bölüme çok yakışırdı bir fotoğraf edit yapmayı bilmeyen ben seri üzgün...Sınır 320 yıldız 320 yorum (satır arası)
Aşkolar nokta koymanızda bir şey yok sadece nokta koyup bölüm yorumlarını geçtikten sonra bir daha yorum yapmıyorsunuz ben sizin yorumlarınızı okumayı çok seviyorum eksik etmeyin .♡♡♡
43
Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladığında gözlerimi ovuşturup tam bir şekilde açtım, gözlerim ilk yan koltukta uyuyan Baran'a değdi. Üstü çıplaktı ve yanındaki masada kanlı bezler vardı kaşlarım hızla çatılırken yerimde dikleştim.
Dün akşamın anıları bir bir aklıma gelirken sertçe yutkunup alt Dudağımı dişlerimin arasına aldım, benin yüzümden dikişleri patlamıştı ve dün akşam son dakika ölmekten kurtulmuştum. Ayağa kalkıp bataniyemi de kendimle beraber aldım klima açıktı bu yüzden içerisi gayet soğuktu. Yarasından sonunda çekebildiğim bakışlarım vücuduna döndü kaslı vücudunda izlerle bakışlarım dondu.
Onlar...
Çok fazlaydı...
Gözlerimin dolmasına engel olamazken izi kalan yaralara dokunmamak için kendimle savaştım yanına gidip diz çöktüğümde hala gözleri kapalıydı, parmaklarım uzanıp başka bir izi kalmış yaranın üzerine dokunduğunda sertçe yutkundum. Nasıl da acımıştır.
Oruspu çocuklarının elleri kırılsın bu ne!
" iyiyim." Gözlerim hızla Baran'a döndüğünde parmaklarım durdu, ne zamandır uyanıktı?
" Baran..." Dedim bir şey söyelyemeyip Dudaklarımı bir birine bastırdım, parmaklarım yavaşça yaranın üstünü okşarken karnı kasıldı. Ellerini ellerimin sütüne koyup beni durdurduğunu gözlerine döndüm.
"Özür dilerim, benim yüzümden yaran..."
" iyiyim dedim dilenecek bir şey yok." Dedi elimden tutup havaya kaldırdı beni geniş koltukta yan bir şekilde durup bana boşluk yarattığında yanına uzanmamı istediğini fark etim. Battaniye üzerimize örtüp yanına sokuldum yüzüm ona dönecek şekilde uzandığımda Gözlerim sağındaki yarasındaydı.
"Acımaz mı?" Dedim çocuk gibi koları beni sıkı sıkı sararken içim bir hoş oldu.
" sen varken hayır." Dedi Gözlerim yüzüne döndüğünde şaşkın ifademe bakıp güldü, eğilip burnumun ucuna öpücük kondurup geri çekildi.
" iyi misin ?" Dedi bu sefer o.
"İyiyim dünü hatırlamadığım sürece. Dün çok iğrençti özür dilerim bu görüntü-"
"Saçmalama." Dedi beni susturup, gözlerim bir kez daha göğsündeki yaralara döndü, boynundan sarkan künyesini avucumun içine aldım.
" Baran Bozkurt." Dedim yazılı ismini okurken."bu soy ismiyle seni başka bir meslekte düşünemiyorum." Dedim gülerek, o da güldü dediğim şeye. "Bunun için doğmuşsun gibi, soy ismin senin için her şeyi hazırlamış." Dedim künyesi parmaklarımın arasından düşüp boynundan sarkmaya başladı.
"Mia..." Dedi zorla çıkardığı sesle, gözlerim künyesinden çekip ona çevirdiğimde tam gözlerimin içine bakıyordu. Yeşil harelerimin her yerinde hüküm sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...