80-ÖZEL BÖLÜM

18.2K 1.1K 976
                                    

Baya uzun bir bölüm yorumlar çok gelirse yarın diğer bölümü de atıyorum aşkolar .

Kısa diyeni engelliyorum 🤗🤗😇

Uzun bölümün şerefine Güzel yorumlar pleas

Diğer özel bölümde görüşmek üzere buyrun bölüme

80-ÖZEL BÖLÜM


" yenge bu ağlıyor!"  Ezgi'nin bağırışıyla beraber Asel'in ağlama sesiyle sabır dileyerek tavana baktım, Allah'ım sen sabır ver yoksa ben kendimi öldüreceğim...

"Bu ne Ezgi!" Dedi Zehra teyze sinirle.

" ne diyim anne."

"İsmi var lan benim kızımın!" Dedim arkamı dönüp kapıdaki bedene bakarken kucağında  Asel vardı, yeşil gözleri kırmızı olmuştu.

" istememe hazırlanmam gereken yerde kalkmış çocuk bakıyorum bu ne ya!" Dedi Ezgi bıkkın bir şekilde, yeminle görümce demeyeceğim geçireceğim bir tane o olacak.

"Bende yavrularımı doyurmam gereken yerde kalkmış görümcemin isteme tatlılarını hazırlıyorum sus Ezgi yolarım şıllık saçlarını!" Dedim  fırındaki kurabiyeleri kontrol edip kapatıp çıkardım, tezgahın üstüne koyduğum tepsi soğumasını beklerken Ezgi'ye döndüm.

" emanet gibi tutmasana çocuğumu!"

" Ya benim daha makyajım bitmedi!"

" Ezgi yemin ederim seni yollarım!"

" didişmeyin yine Ezgi gel buraya bunu karıştır ver prensesimi ben bakarım güzelime." Dedi  kremanın karıştırmayı bırakıp Ezgi'nin yanına gitti dikkatle Asel'i kucağına aldığında Ezgi dil çıkardı bana. Tezgahın üzerindeki bıçağı alıp ona gösterdim dik dik bakarak.

"Görüyorum sizi!" Dedi Zehra teyze dudak büzüp öfleyerek önüme döndüğümde Ezgi de paytak adımlarla yanıma gelip ocağın üstündeki kremayı karıştırmaya başladı

" makyajım nasıl olmuş."  Dedi hemen ardından kavgamızı unutup heyecanla bana dönerken dikkatle süzdüm.

"  çok iyi ." Dedim gülerek kafamı sallarken heyecanla kafasını saladığında güldüm.

" hayır herkes evlendi ya herkes ben bir tek kaldım son olarak ya!" Dedi Ezgi söylenerek. Evet Baran ne zaman Furkan istemeye gelmek istese çıkmaz ayın son çarşambası gel diyip geri gönderiyordu Zehra teyze en sonunda olaya el atıp buraya gelmişti bu akşamda Furkan Ezgi'yi istemeye gelecekti.

" bu ne evlenme merakıdır arkadaş!" Dedim pes der gibi , Ezgi dudak büzüp bana ne der gibi omuz silkti .

" o bu değilde halasının Bir tanesi nerede?" Dedi Ezgi merakla bana dönerken,  çikolata sosunu çalkalayıp kapağını açtım.

" babasıyla okulda sanırım bir sorun çıkmış Baran ben giderim sen işlerini hallet Dedi." Dedim karamsar bir şekilde, Atay bir kaç günden  beri çok fazla konuşmıyordu neden olduğunu sorsam da hep sessizdi bu canımı sıkıyordu çünkü Atay benden bir şey saklamazdı büyük bir şey olur korkusu vardı içimde.

" ne olmuş ki?" Dedi Ezgi merakla, omuz silktim bilmiyorum dercesine."gelirler birazdan konuşacağım Baran ile." Dedim içime yine kasvet çökerken elini omuzuma atıp sıktı .

" umarım ciddi bir şey yoktur."

"Umarım." Dedim, kapının çalmasıyla Ezgi kocaman açtığı gözlerini.

" geldiler mi!" Dedi heyecanla göz devirdim "aha geldiler ay dur hazır mıyım ay yenge evleniyorum." Dedi heyecanla elini havada sallarken koluna vurdum yavaşca.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin