72

16.8K 1.7K 1K
                                    

Sadece şunu göstermek istiyorum

Yani bu oy farkı nedir Allah aşkına ?Sinir bozucu olmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yani bu oy farkı nedir Allah aşkına ?
Sinir bozucu olmaya başladı.

800 yorum

72

Delirdiğim hissediyordum, duyduğum sesler , Baran'ı görmem delirdiğimi hissetiriyordu. Atay'ın gözlerinde gördüğüm her korku benim canımı yakıyordu iki gün önce yaşadığımız olaydan sonra bu iki gündür , üstüne psikolojisini öyle etkilemişti ki tekrardan benle yatmaya başlamıştı.

Korkusunu anlıyor ve bundan nefret ediyordum, böyle bir korku içine sardığım için kendimden nefret ediyordum.

Şimdi ise  özel derse gitmişti bense  Enes'in  restoranındaydım bu gün kapalıydı çünkü genel temizlik vardı bazen geç saatlere kadar dolu olduğu için Enes temizlik işi aksasın istemiyordu.  Bende evde yalnız başıma oturup iyice düşünerek delirmemek için restorana gelmiştim temizlik işi bitmişti sadece ortalıkta eşyalar kalmıştı onları da temizlikçi ablalarla üzülüp ben hallederim demiştim kadınların resmen canı çıkmıştı temizyelene kadar özelikle mutfağı her şey pırıl pırıl olacak diye emir vermişti Enes o kadar kişi gelmesine rağmen akşama kadar anca bitmişti işler, tek avutum Atay'ın bu günkü  dersinin saati akşama doğru olması olmuştu.  İngilizce öğretmeni ufak bir rahatsızlık geçirmişti sabah şimdi iyi olduğu için bu gün dersi işemek istediğini söylediği için gitmişti Atay. Onu almaya Furkan gidecekti işi oralarda olduğu için kendisinin alacağını bize geleceğini söylemişti bende tamam demiştim.

Tabi bunu gruba yazdığı için bütün tim görmüş hepsi akşam bizde olacaktı, bir iki saate eve dolaşmaya başlarlardı.

Elimdeki temizlik eşyalarını sırayla kutunun içine koymaya başladım, derin bir nefes çektim içime sadece temizlik malezemeleri ve bir iki sanldeyenin ters çevrilmesi kalmıştı onu da  halledip eve gidecektim bende Atay'da anahtar olduğu için endişem yoktu açıkcası hem diğerlerinde de vardı . Evimin anahtarı benden çok onlarda vardı evet.

" Mia..." duyduğum sesle ellerim havada dondu, gözlerim dolarken karşımdaki duvara baktım.

Onun sesi...

Onun kokusu delireceğim nasıl bu kadar gerçek olabilirdi.

Kafamı yavaşça arkama çevirdiğimde iki gün önceki gördüğüm beden tam arkamdaydı, gözlerim özlemle yüzünde takıldığında gözümden bir damla yaş düştü.

" yapma." Dedim titreyen sesimle, kafamı iki yana sallayıp burnumu çekerek önüme döndüm elimdeki eşyaları bu sefer hızlıca koymaya başladım kutunun içine titreyen ellerimle. " gerçek değilsin git." Dedim Dudağımı ısırırken.

" güzel kızım..." dedi özlediğim sesiyle gözlerimi sıkıca yumdum ,çenem titrerken  boğazımda kocaman bir yumru oturdu sinirle ayağa kalktım.  Baran'ın gözlerinden bir damla yaş düştü.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin