59

19.4K 1.4K 861
                                    


Arkadaşlar final bu kadar kaldı bu kadar demeyeceğim bir anda normal bölüm gibi paylaşacağım sadece üzerinde final yazacak o zaman anlayacaksınız.

500 yorum

Öpüldünüz...

59

Çok açtım iki gündür bu cehennemdeydim ve hala kimse gelip gitmemişti Baran hala gelmemişti, iki gündür su dışında bir şey mideme girmemişti ve artık açlıktan güçsüz düşmüştüm kolumu kaldıracak halim bile yoktu suyu bile  Zelal denen kadın getirmişti gizlice bana. Ara ara yediğim dayakla  yaralarımın üstüne yeni yaralar ekliyordu.  Halil denen adam o günden sonra bir kez gelmişti onun dışında bir daha gelmemişti.

Yorgun bir nefes alırken ellerime baktım, ipleri çıkarmışlardı ama hala izleri duruyrodu o kadar sıkı başlamışlardı ki 1 haftada anca geçerdi izleri diye düşünüyordum.  Gelen adım sesleri ile kafamı kaldırdım.

"Halil'cim beni ziyarete mi geldin bende kenarda gebermişsin diye seviniyordum seni görmeyince." Dedim söylenerek, Halil yanıma geldiğinde elindeki tepsiyi önüme fırlatır gibi atığında üstündeki ekmeği ve tuhaf bir yemeğe  baktım.

"Zıkımlanda ölme!" Dedi .

"Nasıl da düşünür beni ama." Dedim alayla, bunu onu sinirlendirme için  bile haraket etmedi yerinden.

" Şimşek seni iyi yetiştirmiş o kadar dayağa rağmen hala konuşabiliyorsun." Dedi  iğrenir gibi. "Hala gelmedi seni o kadar sevmiyor demeki." Dedi bu sefer.

" bizimde kısmetimiz buymuş ne yaparsın işte." Dedim alayla yüzüne bakarken, canımı sıkmaya çalışıyordu ama ona bu zevki vermeyecektim.

" o kadar çok korurken seni benim elime bıraktı  ,burada ölemene göz yumacağa benziyor." Dedi gözlerini üzerimde gezdirirken. "Merak etme seni kolay kolay öldürmem, ilk önce bir tadına bakarız." Dedi pislik bir sırıtışla.

Sessizce ona bakarken şimdi içime daha büyük bir korku salmıştı, belli etmemeye çalışarak ifadesiz bir şekilde baktım yüzüne.

" boşuna o kadar uğraştık senin için, çabalarımın boşa gitmesinden hoşlanmam."  Dedi yüzünü buruştururken.

" üç kuruş aklından kurduğun plan anca bu kadar işe yarar işte naparsın?" Dedim korktuğumu belli etmeyerek yüzüne bakıp alaylı bir ifadeyle sinirle dişlerini sıkarken yanıma gelecekti ki koşarak birisi girdi içeri elindeki telsizi  Halil'e uzatığında Halil birden gülerek bana döndü , Kaşlarım çatıldı.

" Şimşek?" Dedi düğmeye basarak konuşurken çatılan Kaşlarım düzeltirken  derin bir nefes alıp yerimde dikleştim Halil  yüzündeki iğrenç gülümsemeyle bana baktı.

" piç kurusu?" Dedi Baran'ın  sert sesi sesi içime huzur verirken gülümsemem için kendimi tutum. Gelmişti sonunda gelmişti benim için gelmişti.

" nerelerdesin ya  gözümüz yollarda kaldı." Dedi Halil.

" seni öldürmeye geldim Halil son duanı edersin de uzun sürer diye sana zaman tanıdım." Dedi Baran, sesini o kadar özlemiştim ki gözlerimin dolmaması için kendimi sıktım.

" göreceğiz kim edecek , sevgilini özledin mi tam karşımda şu an." Dedi gözleri üzerimde gezmeye devam ederken.

" bunun bedelini sana ağır ödeteceğime  Halil, kolay kolay ölmeyeceksin!" Baran'ın öfkeli sesi o kadar tehlikeli çıkıyordu ki içimden bir ürperti geçti.

" Sakin Şimşek sakin, sen gelene kadar biraz hırpalandı ama artık ne yapacaksın kabul edeceksin."

" ona dokunan parmakların teker teker gidince sende buna dayanaksız." Dedi Baran, Halil'in iğrenç kahkahası mağarada yankı yaparken  yüzümü buruşturdum.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin