66

17.8K 1.5K 1K
                                    

Bu sefer sınır dolmadan atmayacağım bölüm kendime söz verdim dşdşxşldlx

600 yorum

Yıldızlara da basmayı unutmayalım

66

Atay ile bahçede çıktığımızda  gözlerim etrafta dolaştı Baran'ın yanındaki Meltem hanım bir şeyler söylerken Baran onu dinlemiyor gibiydi korkuyla etrafını bakıyordu gözleri benle birleştiğinde saniye saniye rahatladığına şahit oldum.  Elini tuttuğum Atay'ı gördüğünde kaşları çatıldı yüzündeki bandı görmüştü büyük ihtimale. Adımlarımızı ona doğru atarken zorlukla yürüyordu Atay , canı yandığında değildi korkuyordu çünkü Meltem hanımı gördüğünden beri elimi farkında olmadan sıkıyordu.

Yanlarına vardığımda Meltem hanım Atay'ı görmesiyle gerildiğni fark ettim.

" ne oldu sana?" Dedi Baran dizlerini kırıp onun boyuna gelmek için edildiğinde Atay daha da sıktı elimi Baran'ın gözleri elimize döndüğünde ifadesini yumuşatıp tekrar Atay'a döndü.

" aa Atay'cım ne oldu yavrum sana." Dedi meltem hanım bir anda bize doğru yürüyüp Atay'ın tuttuğum elimizi ayırmak için, izin vermeden Atay'ı arkama çektim. Az önceki sinirim ne eksilmiş ne azalmıştır yüzünü görmemle ile daha da artmıştı.

" konuşacağız." Dedim sormak yerine Emir verdiğim için kaşları çatıldı.

" pardon bu nasıl üslup?" Dedi kadın birden sinirle, bir adım atıp ona yaklaştım.

" seninle sonra hesaplaşacağız bekle sen." Dedim sinirle gözlerim Aslan'a döndü elindeki oyuncakları açıp kızlara veriyordu gülerek.

" amber!" Dedim ona seslenerek gözleri bana döndüğünde kaşları çatıldı yanımıza geldi. Eğilip Atay'a döndüğümde korku dolu hareleri ile bana baktı, yeşil gözlerindeki korku canımı yaktı.

" ben gelene kadar bu abiyle kal tamamı orada bir sürü oyuncak çikolata var ben gelene kadar onlardan ye şimdi geleceğim tamamı." Dedim güven verircesine, ayağa kalkacağım anda kolumu kendini doğru çekti.

" gitme." Dedi korkuyla, boğazım düğüm düğüm oldu.

"Geleceğim dedim bir tanem, ben geleceğim dersem gelirim unutun mu?" Dedim gülümseyerek Aslan  yanımıza geldiğinde ellerini onun eleri arasına bıraktım.

" ben gelen kadar dikkat et Aslan." Dedim uyararak anlamasa da kaşlarını çatıp kafasını salladı sorgulamadan kadına döndüğümde kolundan sertce tutup içeriye çekiştirmeye başladığımda afaladığı için tepki veremeyip geliyordu.

"Mia?" Dedi Baran  yanıma kısa sürede ulaşırken.

" ne oluyor."

" sen karışma !" Dedim içeri girdiğimizde, müdüre hanımın odası yazan tabelaya kadar yürüdüm içeri girdiğimde kadını bıraktım hemen ardımızda Baran da girmişti.

" bu nasıl bir saygısızlık kimsin de sen böyle davrana-"

"Kes çeneni, asıl sen kimsin ki küçücük çocuğa böyle davranabilip o yaralarıyla ona bağırıp ceza verebiliyorsun!?" Dedim sinirle bağırırken, gözlerim resmen öfkeden deliye dönmüştü.

" sana ne anlatı bilmiyorum ama bir çocuğa inanacak değil-"

" sakın sakın dene me bile salak değilim ben, sen kimsin ya kimsin ki ona yemek yemeyi yasaklıyorsun kimsin sen!"

" buranın müdürüyüm asıl sen kimsin ki bana böyle bağırıp çağırabiliyorsun!"

" senin müdürliğüne başlarım ,nasıl bu kadar kötü olabiliyorsunuz anlamıyorum ya küçücük çocuk daha çocuk!"  Dedim kadının üzerine doğru sinirle yürürken

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin