63

19.9K 1.3K 298
                                    

63

Göz devirip ayağa kalktım,  çocukların üstünden göz gezdirirken bana merakla bakan miniğin yanına gittim yanında kimse yoktu nedense.

" merhaba?"

"Merhaba, adın ne?" Dedi birden merakla ,şaşırsamda umursamadan yanındaki tekerlekli tabureye getirip üstüne oturdum.

"Mia senin?"

"Atay."  Dedi masum bir sesle.

" tanıştığıma memnun oldum Atay." dedim gülümseyerek "neyin var ?" Dedim merakla yüzüne bakarken 5,6 yaşlarında gibi duruyordu.

"Alerjim var çileğe ."Dedi yeşil gözleriyle bana bakarken şaşkınlıkla ona baktım.

"Annenle baban nerede?" Dedim bu sefer omuz silkti bilmiyorum dercesine.

"Gittiler."

"Nereye?"

"Bilmiyorum beni bırakıp gitmişler."

"Ne zaman gittiler." Dedim etrafta gözlerimi gezdirirken , nasıl çocuğunu bırakıp gidebilirler çok büyük sorumsuzluktu hem Atay çok zayıftı bünyesi.

"Bebeken."Dedi Atay normal bir şekilde bakışlarım donarken ona döndüm şaşkınlıkla.

"Beni müdüre anne getirdi ama o da çok sıkıldı başımda beklemekten kocasıyla tartıştılar sanırım onun yanına gitti." Dedi masum bir sesle boğazımda bir yumru oluştu."ama gelecek ne zaman bilmiyorum ama gelir, gelir dimi? "Dedi bu sefer.

" müdüre annen seni böyle hep tek bırakır mı?" Dedim zorlukla konuşurken gözlerimin içi yanıyordu.

"Beni sevmez."

"Neden?"

"Bilmem ben çok beceriksizmişim derslerimi de yapamıyormuşum sanırım ondan çalıştım biraz ama onun için yine de beni sevmiyor diğerlerini çok seviyor ama." Dedi gülerek diğerleri için mutlu olmuştu.

Ağlama Mia!

Sakın ağlama ona kendini kötü hissetirme!

Gülümsemeye çalışarak eğildim hafifce ona doğru."sana bir şey itiraf edeyimi?" Dedim sır verir gibi büyük gözleri bana döndü kafasını salaldı hızla.

"Ben bir öğretmenim istersen seni çalıştırırım?" Dedim gülerek yüzünde kocaman bir gülümseme oldu."sıkılırsan ama?"

"Senden neden sıkılayım bence çok eğlenceli birisin."

"Bilmem herkes benden sıkılıyor kimse benle arkadaş olmuyor." Dedi kalbim paramparça olurken yüzümü başka yere çevirip titreyen çenemi s
Zaptetmeye çalıştım gözlerimi kocaman açıp yaş akmaması için çabaladım.

" ben senle arkadaş olurum istersen?" Dedim gülümsemeye çalışırken burnumu çekip ona baktım.

"Sıkılır mısın?"

"Asla."

"O zaman olalım." Dedi gülerek bende gülümsedim.

"Benimde çileğe alerjim var ." Dedim dudak büzerek.

" ondan mı buradasın senin annenle babam nerede çok kırdılar mı müdüre anne bana çok kızdı ama çok güzeldi tadı." Dedi dudak büzerek , minik dudaklarına baktım.

" müdüre annen sana vuruyor mu?"

"Hayır vurmaz o bağırır çağırır ama yapmaz." Dedi

" çilek yemedim yaralandım ondan buradayım." Dedim gözleri üzerimde dolaştı merakla kafasını yana yatırdığında hafif dalagalı saçları anlına döküldü.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin