23
" sen hala sakinleşmedin mi?" Kapının ardından gelen bağırma sesiyle görmediğini bilsemde düşünür gibi tavana bakıp nıç diye bir ses çıkardım.
" ya abla açsana?!" Geleli 15 dakika olmuştu ve geldiğinden beri kapıyı açmayıp ceza çekmesine yardımcı oluyorum. O kadar da iyi bir insanın işte
" ne münasebet? " Dedim törpüyle tırnaklarımı törpülemeyi devam ederken.
Sanırım ortadaki bademi yamuk olmuştu?
" ya ama bu kadarı da canilik?"Dedi söylene söylene, gülmemek için Dudaklarımı bir birine bastırıp ifademi topladı.
" seninki neydi?" Dedim ters bir sesle.
" devenin yanında kulak!"
" hangisinin kulağına göre değişir filin de kulağı olabilir? " Dedim düşünceli bir sesle.
Acabaa bir filin kulakları ortalama kaç santimlik?
Bunu bir ara araştırmak için aklıma not edip tekrar tırnaklarıma döndüm, elimi uzaklaştırıp kendime doğru tutum dudak büzdüm.
Oldular gibi?
" Abla ama y-" sesi birden kesilince kaşlarımı çatıp kulağımı kapıya dayadım.
" Öldün mü kız?" Dedim merakla, ses gelmeyince kaşlarımı çatıp ayağa kalktım hızla. Gözümü deliğe koyduğumda karanlıkla kaşlarımı çattım.
" ne yani konuşmayıp parmağınla deliği kapatınca kapıyı açacağımı mı düşünüyorsun?!" Dedim yüzümü bururşturarak , bu kadar salak değilim.
" kapıyı kırabilirim." Ezginin sesinin aksine daha kalın bir ses geldiğinde çatılan Kaşlarım düzeldi .
Üsteğmen!
" yine mi sen Allah'ın cezası!" Dedim sinirle, abi kardeş sinir sistemimi bozuyorlarlardı yemin ederim!
"3 dakikan var açıyor musun?" Dediğinde şaşkınlıkla kapıya baktım.
" mağara adamı!" Dedim sesizce.
" tekrar ermek ister misin?" Dedi birden , kapıya baktım. Nasıl duydu o beni?
" açmıyorum, biraz daha sürünsün kardeşin." Dedim dik başlılıkla.
Şimdi yine şıllık dersem soluğu karakolda alırım diye korkuyorum yemin ederim ,psikolojimi bozmuştu Allah'ın belası uyuz herif.
" kırıyorum ben o zaman." Dediğinde ağzım iki karış açıldı, yapar mı yapardı! Bu adam gece gece beni nezarethanede atmış adamdı bundan mı geri kalacaktı!
Hızla kilidi çevirip kapıyı açtığımda kolunu duvara yaslamış iki kolunu da bir birine dayamış Baran ve merdivenlere oturmuş gülen Ezgi ile sinirle soludum.
" ama-"
" sakın!" Dedi küfür edeceğimi anlayarak gülerek, tam kapıyı kapatacaktım ki birden hızla kapının arasına ayağını koyup kapatmayı engeledi.
" nerede misafir perverlik?" Dedi eğilip ayakabısını çıkarıp içeri girerken, şaşkınlıkla arkasından baka kalırken gözlerim bu sefer Ezgi'ye döndü bizi gözlerinden kalp fışkırarak izliyordu resmen.
" çok yakışıyorsunuz!" Dedi birden heyecanla gözlerim kocaman açıldı hızla uzanıp ağzını kapatım.
" geri zekalı duyacak şimdi k9 köpeği gibi zaten!" Dedim sinirle, Ezgi güldü tekrar.
" ne köpeği ne?" Salondan gelen yüksek sesiyle gözlerimi sıkı sıkı kapatım ,beni duyduysanız Ezgi'yi kesin duymuştu.
K9 köpeği bile bunun yanında halt etmiş anacım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...