İlk olarak çok duygusalım yavrularım büyüdü , bu yolculukta bu serüvende yanımda olan sizlere teşekür ederim çoğu zaman yorumlarınızla mesajlarınızla editlerinizle hissettirdiniz bunu hepsini görüyorumçok mutlu oluyorum çok teşekkür ederim.
Size kalsa bir iki yüz bölüm daha devam ederdi ama her şey dozunda güzel bana kalsa fazla bile uzun oldu ama merak etmeyin size çok fazla özel bölüm yazdım yani bir 83, 85 kadar özel bölüm gelebilir şu anlık sadece 79 bölüm var bu bölüm final olsun diyerleri özel bölüm olacak onları da art arda atmayı düşünmüyorum yavaş yavaş atacağım.
Saçmalamayın ağlamıyorum gözüme toz kaçtı..
75-FİNAL
"Abimler evleniyor sırada bana geliyor!" Dedi Ezgi dans ederek, gülerek ona baktım. Yağız ve Gonca'nın düğününe 1 hafta kalmıştı Gonca bizden habersiz gelinlik almaya gitmişti, açıkcası bunu bilerek habersiz yaptığının farkındaydım beni düşündüğü içindi. Şimdi ise biz kendimize kıyafet bulmak için gelmiştik avm , Atay'ı Baran'ın yanına bırakmıştım ve ona düzgün bir takım alması konusunda uyarmıştım aynı avm farklı yerlerdeydik.
" bu nasıl?"
" berbat!" Dedi Gonca dürüst bir şekilde Ezgi'nin gözleri üzerine döndüğünde uçuk bir kırmızı olan elbiseye bakıp bana döndüğünde Gonca'ya hak verircesine kafamı salladım.
"gerçekten de kötü!" Dedim söylenerek, Ezgi üzerine bakıp yüzünü düşürüp kabine tekrar girdiğinde elbiselerin üstünde ellerim gezdirip seçmeye çalışıyordum.
" ne almayı planlıyorsun?" Dedi Elmas elindeki hamburgerden kalan patatesleri yerken.
Çocuk patates olarak çıkarsa şaşırmam.
" siyah sade bir şeyler." Dedim Emin olamayarak.
" bence daha hareketli bir şeyler al." Dedi fikir sunarak ellerini ıslak mendile silip bir tane elbise çıkarıp bana tutuğunda dudak büzdüm derin bir göğüs dekoltesine sahip bir elbiseydi midi boydu ama bedeni sararak iniyordu aşağı doğru.
" emin değilim bunaldım burada." Dedim neredeyse kaç saatir buradaydık.
" Baran komutanımla aranız nasıl?" Dedi Ada elindeki elbiseyi üstüne tutup aynada kendine bakarken derin bir nefes verdim.
" normal." Dedim omuz silkerken. "Hala aramızda tuhaf bir şey var çözemiyorum." Dedim dürüstce.
" konuşmadığınız için olabilir mi süper zeka?" Dedi Gonca yan gözle bana bakarken.
" ne konuşayım?"
" mesela sorunlarınız hakkında?"
"Aramızda sorun yok?"
"Öyleyse neden konuşmuyorsunuz ?"
" sinirimi bozuyorsun."
"Öyle yan etkilerim vardır bebeğim." dedi Gonca bana öpücük atarken ,gülmeden edemedim.
" nasıl başlayacağımı bilmiyorum." Dedim derin bir nefes çekerken."hava alacağım siz devam edin." Dedim çıkışa doğru yürürken.
" gelmemi ister misn ?" Dedi Elmas bana doğru.
" sonra da Yankı benim yüzümden ayağa kalktın diye çocuğuma zarar veriyorsun desin bana." Dedim söylenerek gerçekten de Elmas'ın su almak için bile ayağa kalkamsına izin vermiyordu, Elmas gülmekle yetindi avmden çıkarken sonunda temiz hava almanın zevkine vardım. Gözlerimi kapatıp gökyüzüne baktım bir süre , sanırım Gonca gerçekten de haklıydı. Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde Baran'ı görmemle durdum elindeki bardaktan bir şeyler içerken dışarıdaki bankalardan birine oturmuş dışarıyı izliyordu, tek başınaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...