57

22.5K 1.5K 1K
                                    

Yorum sınırı var artık aşkolar 400 çünkü hiç gelmiyor doğru dürüst .

Uzun bit bölüm keyfini çıkartarak okuyun..

57

"Niye gelmedin."

"  pek benlik değil bunlar sen eğlen benim yerime de." Dediğinde dudak büzüp çenemi göğsüne yasladım,  gülerek anlıma öpücük kondurduğında ellerimi sıkıca tutu.

" şimdi neye binelim?" Dedi Ada heyecanla, Baran'nın  göğsünden kafamı çekip ona döndüm ellerimi ayırmadan.

"Rica ederim siktir olup gidebilir miyiz." Dedi Ateş midesini tutarak, cidden bu aletlerden korkuyordu. ,

"Gondola binelim!" Dedim yine, Ada hemen kafa sallarken Ateş  elleriyle yüzünü kapatıp ağlayan bir ifadeyle.

" amına koyayım o da salanıyor."

"Duran bir şeye mi binelim anasını Satim eğlenceli olur mu?"

" illaha eğlenmek için savrulup midemizin bulanması mı gerek lan kertenkele."

" Ateş'i dönme dolaba bindirelim bir de prenses tacı takalım tam olur." Dedi Ada göz devirerek.

" amına koyayım o da dönüyor lan!" Dedi öfkeyle , gülüşüme engel olamazken Baran boğazını temizledi yalancı bir şekilde.

" biraz daha küfrü edersen ben seni döndüreceğim yarasa. "  Dedi Baran.

"Afedersiniz komutanım."  Dedi Ateş hemen kaşlarımı çatıp dirseğimle Baran'a vurdum.

"Karışmasana  kimseye eğlenmeye geldik özgürce hatta sende biraz sal kendini!" Dedim kızarak.

" Güzelim beni bulaştırma bunlara lütfen." Dediğinde göz devirip time döndüm.

Uyuz herif!

" gondola binelim hadi!" Dedim Ada'nın koluna girerken gondola yürümeye başladık biz öndan timin geri kalanı arkadan geliyordu.

" hepsini mi hizaya getirdin kız." Dedi gülerek omuzuna omuzumu dürterek. Gülüşüme engel olamazken yine sırayla gondola  kartları basarak bindik Baran yine dışarıdan bizi izliyordu.

Uyuz o da gelse ölürdü!

" neyse bu yavaş salanır." Dedi Ateş  inen demirlerle. ben, Ateş , Ada yan yanaydık , diğer dörtlü  de tam arkamızdaydı.  " yavaş salanır dimi yenge?" Dedi Ateş korkuyla bana dönerken.

" yavaş salanır yengem yavaş." Dedim gülerek, Ada  gülerek  kafasını eğdiğinde Ateş bir süre onu izledi.

" haraket mi ediyor  bu, ediyor gibi?" Dedi birden, göz devirip demirleri işaret ettim.

"Demirler inmedi daha ne hareketi?" Dedim söylenerek. " Ayrıca sen bu korkaklıkla nasıl göreve gidiyorsun?"

"Aynı şey mi yenge aynı şey mi?" Dedi dehşetle ,gülerek kafamı eğdim,  bu gün en çok Ateş'e gülmüştüm.

" demirler indi ahaa şimdi harake etmeye başladı." Dedi tekrar ama hayır hala duruyorduk.

" ateş Abartma!" Dedi Ada gülerek.

" senin için demesi kolay." Dedi söylenerek. Gondol da yavaş yavaş salanmaya başaldı.

"Bismillahirahmanirahim, Allahım sen bizi koru yarabbim."

" ulan yarasa ulan yarasa ben bu hallerini sana unutururmuyum lan?" Dedi Yankı gülerek

" keskin sikerim sesini kes lan!"

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin