Arkadaşlar son bölüm 316 yıldız alıp diğer bölümler nasıl 200 yıldız alabiliyor lütfen basmadığını bölümlere de yıldıza basar mısınız artık sinir bozucu olmayı da geçti bu durum kitabı kaldıracağım o olacak.
Sınır 320 yıldız 320 yorum ( satır arası)
Rica edşyroum sadece noktalarda doldurmayı bölümleri...
42
"Hoş geldin Elmas otur lütfen." Elimle işaret ettiğim mutfak masasına gülümseyerek sandalye çekip oturdu, midi boy eteğinin yırmacı dizine geldiğinde bir bacağı açıldı. Çantasını ve poşetini masanın üstüne koyarken saçlarını geri itti.
" hoş buldum, kusura bakma bir anda geldim ama Yankı günlerdir senden bahsedince tanışmak istedim." Dedi. Elmas gerçekten de fotoğraflardan da daha güzeldi , tam bir esmer güzeliydi hafif çekik gözleri vardı saçları siyahdı boyu benden daha uzun değildi sadece bir kaç santim kısaydı.
" çok sevindim duyunca çünkü aynı şekilde yankı her gün senden Elması'm diye bahsedince bende seni çok merak ettim." Dedim gülerek, iki tane çay bardağı çıkarıp dolapta olan kurabiyeleri biraz tabaklara koydum.
" klasik Yankı." Dedi gülerek, kafamı sallayıp ikimize de çay koyup masanın üstüne koydum.
" zahmet ettin sağ ol." Dedi gülümseyerek, çayı ve kurabiyeleri önüne koyup güldüm.
" ne zahmeti lütfen." Dedim bende sandalye çekip otururken o da poşetini eline alıp açtı içinden çıkan pastayı çıkardığında güldüm hızla kalkıp çatal, bıçak ve tabak çıkardım.
" asıl sen zahmet etmişsin." Dedim bıçağı alıp pastayı dilimleyip tabakları koydu.
" Baran abiyle otutmana çok şaşırdım." Dedi gözleri bana uğrarken. Çayıma şeker atıp karıştırırken omuz silktim.
" aslında onla oturmuyordum yeni taşındım sayılır bardakları iki saat aramamdan anlamışsındır. Eski Oturduğum evin sahibinin oğlu beni rahatsız ediyordu bende bir ev arıyordum kalmak için Zehra teyze ikimize bu fikri susunca kabul ettim."
" Zehra teyze, Baran abinin annesi dimi?"
"Evet evet." Dedim kafamı sallarken çayımdan bir yudum aldığımda sıcakla yüzümü buruşturdum.
"Kaleyi içten fetetim diyorsun yani?" Dedi gülerek.
" Yankı yenge diyor sana aranızda bir şey var dimi?" Dedi gülerek, utanmama engel olamazken Dudaklarımı ıslatım.
"Açıkcası bilmiyorum Baran tam olarak açıkca bana gelmiyor."
"Kaçak dövüşler Baran komutanıma göre değil şaşırdım." Dedi kaşlarını çatarak o da çayından bir yudum alıp çatalı eline alıp pastadan ufak bir dilimi ağzına attı.
" bende anlamıyorum ki Elmas bir sevdiğini belli ediyor ama açıkca gelip ben seni seviyorum demiyor bu yüzden asla bir cevap veremiyorum." Dedim bende sinirle kurabiyeleri bir ısırık alırken.
" Baran komutanım gönül işlerinde tövbeli gibi bir şey ya, bu zamana kadar asla yanında birisini görmedim dersem inanır mısın?"Dedi şaşırıp ona baktım, hiç sevgilisi olmamış mıydı.
" yani bir şey olduğu zaman Baran komutanımdan daha iyi bir kapı bulamazsın, gördüğün en iyi komutan ama işte gönül işlerinde saçmalıyor." Dedi maalesef der gibi dudaklarını bir birine bastırarak, derin bir nefes alıp kafamı salladım bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...