Kurban vereneğğğ
50
"Ben en iyisi üçünüz eve bırakacak araba bulayım." Dedi arkasını dönüp giderken dudak büzdüm. Pislik Mehmet.
Kötü Mehmet.
Kaka Mehmet.
Birden titreyince kaşlarımı çatıp bacaklarımı ellerim şokla.
"Titriyorum!"Dedim bağırarak Elmas ve Gonca bana döndü.
" titriyorum oha !" Dedim bacaklarımı tutmaya çalışırken. Mehmet iki tane çocukla buraya gelirken iki çocuk briden Gonca ve Elmas'a destek olarak ayağa kaldırdıklarında birden bende havaya kalktım kafamı çevirdiğimde beni tutan Mehmet'le gözlerim şaşkınlıkla açıldı
"Mehmet'ciğim titriyorum ." Dedim anlamayarak, Mehmet kaşlarını çatıp bana baktı anlamayarak.
" Abla sen ne diyorsun ya?""Mehmet'ciğim vallahi bacağım titriyor ama durduramıyorum!" Dedim korkarak.
Acaba volkan patlayacak mıydı.
Kaynıyor!
" telefonun çalıyor çünkü." Dedi ümitsiz bir vakaya bakar gibi, ağzım iki karış açılırken güldüm."Evet telefonum var benim!" Dedim gülerek. Mehmet kafasını sallayıp arabanın kapısını açtı.
" Evet ablacım telefonun var alkış." Dediğinde koltuğa bıraktı beni hızlıca kendimi alkışlarken o da yan koltuğa geçip arabayı çalıştırdı sonra bana bakıp söylenerek kemerimi taktığında dudak büzdüm.
" Mehmet'ciğim sen çok iyi birisin, kimse bana bu kadar iyi davranmamıştı." Dedim dudak büzerek.
" Abla sen nerede kalıyorsun."
"Askeri lojmanlarda Baran'nımın yanında." Dedim gülerek kafasını sallarken arabanın anahtarına takılı yedek anahtardan kapı numarasına baktı. Arabayı çalıştırırken dudak büzdüm.
"Yol kayıyor biliyor musun, yer kaydığı için biz tekerlekler döndü sanıyoruz ama aslında yol kayıyor Mehmet'ciğim." Dedim yola bakarken , Mehmet kafasını salladı sadece.
" Mehmet sanırım bacağım tekrar titriyor." Dedim Emin olamayarak, acaba araba mı titriyordu?
" çünkü yine telefonun çalıyor Abla." Dedi derin bir nefes alırken . Kaşlarımı çatıp ona döndüm.
" sen sanki bir gergin gibisin Mehmet'ciğim? " Dedim şaşkınlıkla, Mehmet kaşlarını kaldırıp ciddi misin dercesine bana döndüğünde kafa salladım.
" sen profesör olmalıymışsın abla. " Dedi kafamı sallayıp onayladım ona o kadar haklıydı ki değerim anlaşılmıyor resmen.
" sevgilin var mı Mehmet."
"Yok abla."
"Aa yazık sap." Dedim gülerek, Mehmet derin bir nefes aldı sabır dileyerek.
Baran da hep sabır diliyor, neden herkes benim yanımda sabır diliyor? Bunu en yakın zamanda bir araştıracağım herkesin mi psikolojisi bozuk ki?.
Benim yerimde mi ?Değil mi?
Öyle gibi?
Değil gibi de?
"Mehmet'ciğim biliyor musun benim Baran'ım var." Dedim gururlu bir anne edasıyla, Mehmet ağlayan bir ifadeyle kafa salladı.
Sanırım onun Baran'ı yoktu ona üzülmüştü.
" biliyorum abla iki kere söyledin ya. "Dedi söylemiş miydim ben neden hatırlamıyorum."söyledimi?" Dedim kendi kendime sorarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...