Allahım editlerin güzelliğine bak bunun için esgizrozz 'a teşekür ederim çok beğendim diğerini de öyle ♡♡♡♡
Bölümü bu güzel edit için paylaşıyorum ve sana ithaf ediyorum ellerine sağlık
Yorum yapan siz 🤝yorumlarda sizinle boş yapan ben.
Muhteşem bir uyum şxşdşxşdşxşşdşd
45
"Gonca." Dedi Baran yanımıza doğru gelen kadınla gözlerim kadın döndü, gayet güzel kısa boylu bir kadındı. Hatırladığım kadarıyla burası onundu, iyide bunlar nereden tanışıyor acaba.
Mübarek komutan değil muhtar bu nedir arkadaş herkesi tanıyor ya?
" hoş geldiniz ." Dedi Gonca denen kadın, gülümseyerek hepimizin üzerinde gezdirirken beni görünce durdu.
" hanımefendi?" Dedi gülerek kaşlarını çatarken.
"Sevgilim." Dedi Baran gülümseyerek, ona döndüm gözlerimin içi gülerek.
Bu adama bitiyorum ya.
Öksürük sesiyle kafamı kaldırdığımda görüş açıma giren İrem'le durdum evet o da buradaydı. Boğazına kaçan suyu hızla su içerek giderdiğinde gözleri direkt Baran'a değdi. Baran bunu umursamadan direkt Gonca'ya bakıyordu.
" seni kendine aşık etmeyi başaran bir kadın vay be ,Gonca Ben. " dedi gülümseyerek elini uzatığında gülümseyerek bende hafifçe kalkıp el sıkıştım."Mia bende."
"Çok şaşırdım ya bir dakika, nasıl becerdin bunu büyü filan mı." Dedi Gonca
"Ya kaç defa söyledim büyü yapmıyorum yapmıyorum!" Dedi Yankı benden önce Gonca , Elmas , ben ona gülerken diğerleri anlamamıştım bunu.
"Bana bir bakışı yeti vallahi Gonca, hangi büyüyse bu kadar güçlü görmedim ben." Dedi Baran bana dönerken, elimi yanağını koyup bende ona döndüm.
Yerim ki...
"Allah bozmasın." Dedi gülümseyerek, içimden amin demeden duramadım. Sevmiştim bu kızı bak.
"Furki, Ateş, Ada Sizde hala tık yokmu?" Dedi merakla, Kaşlarım çatıldı diğerleri de sap değil mi onları neden saymadı acaba?
"Kızım bizi ele ,ben artık bizim birisini bulacağımızdan ümidim yok" dedi Furkan, Ateş'e döndüğümde Ada'ya baktığını gördüm kaşlarım şaşkınlıkla kalkarken bunu sonra tartmak için aklımın en ücra köşelerine attım.
"Diğerlerini neden saymadı? Aslan ,Yağız, İrem de bekar diye biliyorum? " Dedim merakla Baran'ın kulağına doğru.
"Yağız'ın sevgilisi Gonca güzelim." Dedi kulağıma doğru yeni öğrendiğim bilgiyle şaşkınlıkla baktım ona. Yakışıyorlar aslında .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...