38

37.3K 2.4K 680
                                    

Sınır 275 yıldız 300 yorum (satır arası)

38

Heyecanla çorbayı karıştırırken kendi kendime gülümsüyordum, taşınmıştım bazi eşyalarımı depoya kaldırmıştım mecbur. Tabiki Üsteğmenin evine taşınmıştım sadece oma süpriz olsun diye ona söylememiştik ,üsteğmen hala gelmemişti onu bekliyordum evde Yankı ve Aslan'la .Buraya taşınamama en çok yardım eden ikisiydi.

"Patates de mi kızartsak?" Dedi Yankı, Aslan çayından içerken onu artık umursamayı bırakmıştı. Göz devirip çorabının kapağını kapatıp ocağı da kapatım.

" Saçmalama Yankı akşam yemeğinde ne patatesi?" Dedim göz devirerek.

" Tamam canım ilede kızartılmış diye bir şey yok, fırına atabiliriz, Ezmesini yapabiliriz? inanmayacaksın ama her hali var." Dedi büyük bir aşkla, göz devirip bende bir sandalye çekip oturdum.

" senin bu patates aşkın ne?" Dedim bende çayımı karıştırıp bir yudum alırken, Aslan elindeki tablete o kadar odaklanmıştı ki bizi duymuyor gibiydi.

" patates bir yaşam stili yengecim lütfen ,o bir şah eser her türlüsü ayrı bir güzel yemin ederim." Dedi büyük bir açlıkla.

" yakında şiirde yazarsın."

"bir tek Elması'ma özel."

" güzel seviyorsun Yankı."

" güzel sevilmeyi en çok o hak ediyor çünkü." Dedi Yankı alaylı hali bir anda kaybolmuştu, Aslan bile dönüp yan gözle ona bakmıştı.

" nasıl tanıştınız?" Dedim bu sefer.

" patates sayesinde." Dedi birden haylaz bir gülümsemeyle tepkisine küçük bir kahkaha attım. "Bu yüzden patatesi bu kadar çok seviyorum, bir patates bile nelere kadir be." Dedi vay be der gibi. Çayından bir yudum aldı.

" askerliğimi daha eğitim aşaması, komutanların getir götürün yapıyoruz ara Ara. O gün Emir komutan bana ceza olarak yemek için getir götür yaptırıyor patates eksikmiş bende gittim almaya." Sakalsız çenesini kaşıdı gülerek." Gittim oraya Elmas'ım da oradaymış oranın sahibi arkadaşıymış ona bırakmış. Gittim alacam vermiyor, diyorum biz bunu askeriye için aldık tuturmuş nereden bilim asker olduğunu. İnat ettim iki saat ikna etmeye çalıştım en son sinirlendim çuvalı sırtıma atım tabi benim deli Elmas'ım durur mu beni bıçakladı." Dedi gülerek aşkla, içtiğim çay boğazıma kaçtığında Aslan hızla sırtıma vurdu.

" ne?" Dedim dehşetle, Aslan göz devirip onun yerine anlatı.

" Elmas bu salağı hırsız sanmış bu da kız artistlik taslağında kız bıçak çekmiş, yok yapamazsın sen diyip alacakken elinden bıçağı Elmas ona saldıracağını sanıp bıçağı buna saplamış." Dedi şaşkınlıkla ikisine bakarken asla böyle bir hikay beklemiyordum. Ne bileyim daha aşk dolu Br hikaye bekliyordum bu neydi?

" Allah'tan bıçak vardı olmasaydı bu sefer patatesleri götüme sok-" Yankı cümlesini bitiremeden Aslan bir tane yapıştırdı ona. "Kadın var kadın!" Dedi Aslan.

Yankı başını tutup ovdu" bunu sen mi söylüyorsun amına koyayım ." Dedi söylenerek.

"Sana neden keskin diyorlar?" Dedim bu sefer.

"Bıcaklarla çok fazla haşır neşir oluyorum artık anlamışsındır." Dedi imayla, gülerek kafamı iki yana salladım. Aslan da gülüyordu şimdi.

" sana da Amber diyorlar neden?" Dedim bu sefer ona dönerken , yüzündeki gülümseme yavaş yavaş söndü kaşları çatılırken Yankı'nın bile yüz ifadesi değişti. Anlamaz bakışlarla onlara bakarken Aslan birden ayağa kalkıp boğazını temizledi.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin