Birisi özelden bana bütün okularımı tanıyıp tanımadığımız sormuş neden diye sorduğumda hepinize aşkım, canım, güzelim dediğim için lxldşxşwşdşşd
Ben herkesle samimiyim aşkolar tanımasam bile burası samimi ortam lütfen yıkalım tabuları
56
" Ya amına koyayım şike var benim hedefim daha hızlı haraket ediyordu kabul etmiyorum. "Dedi Yankı kolarını bir birine bağlayıp peşimizden yürürken. Dondurmamı yerken kahkaha attığımda Aslan gülerek Yankı'ya döndü.
"Az önce silah bozuk diyordun?" Dedi sorar gibi.
" ağlayacaksın bir daha oynamayalım bu nedir ya." Dedim gülerek. Yankı ikimize sinirle bakarak dondurmasını yemeye devam etti.
Evet anladığınız üzere Yankı kaybetmişti ve akşam saat 12 kadar istediğimiz her şeyi ısmarlayacaktı bize. Aslan oradan çıkınca ilk baş aç olduğunu söyleyip bizi yemek yemeğe götürmüştü, üstüne bende yemekten sonra dondurma gider dediğim için Yankı ikisini de ödemiştir.
Açıkcası sırf Yankı'nın söylenmelerini dinlemek için bile her şeyi yiyebilirim.
" bu sefer ne istesek acaba?" Dedi Aslan bana dönerek dudak büzüp kısa bir süre düşündüm.
" Bilmem?" Dedim düşünerek, Aslan tam konuşacağı anda telefonu çalınca çebinden çıkardı ben odağımı dondurmaya çevirirken Aslan telegonu yanıtladı.
"Kelebek?" Dedi Ada olduğunu anladım.
" yanımda." Dedi Aslan gözleri bana dönerken, anlamayarak ona döndüğümde kaşlarım çatıldı.
" ne zaman duymadık?" Dediğinde kaşlarıyla çantamı işaret etti anladığım şeyle telefonumu çantamdan çıkarıp ekrana baktım.
Siktir!
Üsteğmen 25 mesaj ...
Üsteğmen 36 sesli arama ...
"İşlerimiz vardı siz neredesiniz?" Dedi Dudağımı stresle ısırdım, Allah bilir nasıl endişelenmişti.
" Tamam bizde oranın yukarısındayız gelin anlatırız." Dediğinde bir kaç saniye karşıyı dinleyip telefonu bana uzatığında alıp kulağıma yasladım.
"Efendim."
"Mia neredesin sen?" Dedi Baran'ın nefes nefese endişe kokan sesi.
" Aslan ve Yankı'ylayım çarşıda karşılaştım onlarla sonra biraz zaman geçirdik telefonu Duymamışım." Dedim etrafı bakarak. Yakınlarda olmalıydılar .
" her yerde seni arıyorum biraz daha bulamasaydım telefonun sinyalini bulacaktım."
"Baran tamam sakin ol buradayım sadece eğlenirken dozunu aşıp telefona bakmamışım."
" bekleyin bizi orada geliyoruz." Telefonu kapatığında kulağımdan indirip Aslan' a geri uzatım.
" çok sinirliydi." Dedi Aslan sıkıntılı bir nefes alırken.
" ne var bunda anlamıyorum." Dedim söylenerek, kenarıdaki banka oturduğumda ikisi ayakta kalıp karşımda durup bana baktı.
" çünkü onun kafasıyla düşünmüyorsun." Dedi Aslan kaşlarım çatılırken anlamayarak ona baktım. "Onun kafası?"
" sizin aranız en son kötüydü heleki dün akşam birden ortadan kaybolman o manzarayı görmen onu terk ettiğini düşündü saatlerce seni ararken. Havalimanlarında otogarlarda adını sorgulatığını biliyor musun?" Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım, o kadarını yapmış mıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...