62

19.9K 1.3K 346
                                    


600 yorum s

62

Gözlerim yavaşça açılırken günlerdir olduğum odaya göz gezdirdim, gördüğüm manzarayla kaşlarım çatıldı afaladım . Normlade odada 1 tane koltuk vardı ama ikinci koltuğun nereden geldiğini asla bilmiyordum. Yankı, Yağız, Aslan, Furkan  bir koltukta yan yana uyuya kalmışken diğer koltukta Ada, Ateş uyuya kalmıştı. Ada ve Ateş bir birlerine sarılarak uyumuştu. Yanımda kafasını dizlerime  koymuş uyuyan Baran vardı diğer yanıma baktığımda Enes'i gördüm elindeki telefondan bir şeyler okuyordu gözleri bana kaydığını şaşkınlıkla bana baktı ağzını açıp konuşacaken ellerimi Dudaklarıma götürüp sus dercesine işaret yaptım göz kırptığımda timi işaret ettim anladığı şeyle şerefsiz şekilde sırıtı.

Sen yap dercesine Enes'e ağzımı oynatarak konuşunca Enes dehşetle bakıp kafasını iki yana salladı Baran'ı işaret edip hemen ardından kendini işaret edip parmağıyla boynunu kesiyormuş gibi yaptığında gülmemek için Dudaklarımı ısırdım.

O yapsa gerçekten öldürürdü Baran.

Time döndüğümde sırıtım bir kaç saniye hazırlanıp hepsine baktım.

"Koğuş kalk!" Diye bağırdım birden, bütün tim uyanırken Yankı kendi ayağına takılıp yere yapıştı.

" ananı  avradını sikim, emredersiniz komutanım!" Dedi hem küfür edip hem saygı ile komutanım derken,  sonunda ayağa kalkıp çıkmış ayakabısıyla hazır olda bekledi.

" sikeyim !" Dedi Ateş ayağa kalkmaya çalışırken Ada üzerine doğru yattığı için iki birlikte yere yapıştı koltuktan düşerek, Baran bile afalayarak bana bakıyordu .

Furkan kalçasının üstüne düştüğünda kalçasını tutarak ayağa kalktı."anam götüm gitti ,değerlim!"Dedi söylenerek ayağa kalkarken

" emredersiniz komutanım!" Dedi Yağız  ve Aslan  birden ayağa kalkıp selam dururken tutmadığım kahkaham bütün odayı doldurduğunda bütün tim daha yeni fark ediyordu ne olduğunu.

" yenge ya!" Dedi Ateş ayağa kalkamaya çalışırken ama ikisi beraber resmen tek bir vücut olur pikeyle sarılmıştı. "Günaydın!" Dedim tatlı tatlı.

" şeytan!" Dedi Furkan götünü tutarken "en değerli varlığım gitti götüm evil seni!" Dedi kalçasını ovalarken gülmekten yaram acımıştı ama tutamıyordum kendimi Enes kendinden geçmişti gülerken resmen.

"Tekrar etsene kertenkele?" Dedi Baran ona ters bir bakış atarken Furkan daha yeni varlığının farkına varıp şokla ona bakarken sertçe yutkundu. "Melek !" Dedi bir anda "kanatsız melek yengem!" Dedi gülümseyerek.

" insan düşmanın yapamaz bunu ya!" Dedi Ada ayağa kalkmaya çalışsa da geri sertçe Ateş'in üstüne düşerken kafasını kaldırıp Ateş'e baktığında dudaklarını bir birine bastırmış Ateş gülmeye çalışarak zorla konuştu.

"Güzelim..." Dedi Ateş, Ada gözlerine dalmış bir şekilde "efendim." Dedi hipnoz olmuş gibi.

"Ellin." Dedi Ateş zorlandığı apaçık belliydi "çok yanlış yerlerde." Dediğinde Ada birden anlayıp şaşkınlıkla yüzüne baktı ayağa kalkmaya çalışırken elini zorla pikeden çıkartı en sonunda kurtulduklarında Ada kıpkırmızıydı.

" ben bir yüzümü yıkayayım. " Dedi Ada hızla bize bakmadan kırmızı yanaklarıyla odayı terk etti. Hepimiz ardından Ateş'e döndüğünde sertçe yutkunup o da kapıyı işaret ederek " bende aynısından yapim." Dedi hızla çıkarken. Arkasından bir müddet baktığımda Enes birden gülmeye başladığında herkes güldü.

"Her şeyi geçtim sen az önce küfür ederek emredersiniz komutanım mı dedin lan?" Dedi Aslan gülerek. Bedenini koltuğa bırakırken gerindi.

" sorgulama beni Amber'im. " Dedi gözlerini ovarak. " az önce tavanla buluşup yere yapıştım, Elmas'ım dan sonra ilk defa birisiyle bu kadar yakınlaştım amına koyayım namus gitti." Dedi söylenerek

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin