Sınır 130 yıldız 180 yorum (Satır arası)
31
"Gülmesenize!" Dedim ağlak bir ifadeyle telefondaki Enes kahkahalara daha çok boğulurken yastığı daha çok yüzüme bastırıp kendimi boğmaya çalıştım.
" şimdi ben doğru mu anladım?" Dedi Ezgi gülerek " abim seni öptü ve sen tokadı geçirdin?" Dedi gülmeye devam ederken.
Hayır kızın abisine tokat atıyorum attığım için seviniyorum demeki dövsem havalara uçar bu nasıl bir cins?
" ya ne bilim refleksle oldu."
" kızım sen manyak mısın, normal kızlar birisi onu öpünce itiyor refleksle ki burada eklemek istiyorum sevmediği insanı iterler sen direkt adama tokat atmışsın. " Dediğinde kaşlarımı çatıp yatakta dikleştim.
" ya ne bilim şaşırdım." Dedim.
Evet gerçekten de birden ayrılıp tokadı basmıştım bunu asla isteyerek yapmamıtşım ,bir anlık şaşkınlıkla ne yaptığımı bile bilmiyordum yaptığım şeyin farkında vardığımda utançla arkama bile bakmadan eve kaçmıştım hoş Baran'da gitmişti zaten. Sabah oluştu ama hala bir mesaj bir arama yoktu insan bati arardı ya, boşuna öptü herhalde.
Tokadı bastığım için de olabilir emin değilim şu an.
"Ama ben demiştim sizin aranızda bir şeyler var demiştim!"Dedi Ezgi mutlulukla, ters bir bakış attım ona.
" iyi bok dedin bilinç altıma kazıdın yoksa ben abinden hoşlanmazdım! "
" Hadi be oradan senin hoşlanasın varmış!" Dedi şaşkınlıkla, yastığı alıp kafasına attım. Arkadaş terine yemin ederim yılan besliyorum ya insan biraz teseli eder görmezden gelir!
" bak zaten iki saat sonra gidiyorsun, gider ayak dayak yeme benden!" Dedim söylene söylene , evet maalesef ki Ezgi dönüyordu. İşten aldığı izin en fazla bu kadar dı gitmesi şartı yoksa burada kalacaktı, onun gidecek olma düşüncesi canımı sıkıyordu çünkü itiraf etmesem de gerçekten yalnız kalmaktan korkuyordumhele ki böyle köylük bir alanda, sokak lambaları bile çoğu zaman yanmıyordu ve ben korkudan geberebiliridim evet. Eski evim bir sitede oldupu için teyzemle karşı karşıya oturuyordum, ondan dolayı korkmuyordum bir şey olsa hatta canım sıkılsa bile anahtarımla onlara gidiyordum.
" doğruyu söyledim diye sizde kovun anacım." Dedi alınmış bir sesle ters bir bakış atıp göz devirdim.
" bu neden bana yazmadı hiç bir şey açıklamıyor, üstüne beni takip etirmiş hayırdır yani ne oluyoruz?" Dedim sinirle konuşarak.
" adama tokat attığın için olabilir mi?" Dedi Enes emin olamayarak, ters ters ona baktım.
" avutsan ölürsün zaten!" Dedim söylenerek söylene, telefonumu bir kez daha kontörl edip geri yerine bıraktım.
Ekrandaki Enes havuz başındaydı, ıslak saçları yüzüne dökülmüştü üstü çıplak ve sular akıyordu . Saçlarını geriye atıp güldü.
" dost acı söyler."
" sen daha acı söylüyorsun Enes!" Dedim sinirle. Omuz silkti, vücudunu suyun içine bırakıp telefonu elinde tutu göğsüne kadar suya bakıyordu şimdi. Gözlüğünü gözlerine takıp güzel manzarasına baktı.
"Güzelim huyum kurusun ne yapabilirim." Dedi egolu bir tavırla, göz devirip telefonu elime aldım.
" senden gıcık aldım , seni tekrar sevene kadar engeleyeceğim seni." Diyip telefonu suratıma kapatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...