78-ÖZEL BÖLÜM

17K 1.1K 328
                                    

Özel bölüm beklemiyordunuz dimi ?

Ben sizi bırakır mıyım hiç özel bölümsüz , siz hala değerimi anlamayın ayıpppp.


78-ÖZEL BÖLÜM


Çantamı omuzumdan düştüğü için düzeltip elimdeki poşetlerin izin verdiği kadarıyla  zile bastım. Bir kaç  dakika sonra açılan kapıyla Aslan şaşkınlıkla bana baktı, şirince sırıtıp ayakabılarımı çıkardım.

"Yenge?"

"Yengem?" Dedim elimdeki poşetleri ellerine tutuşturup içeri girdiğimde Furkan'ın  koltuğa bacaklarını uzatmış telefonla konuştuğunu gördüm sanırım görüntülü konuşuyordu.

" böyle konuşma öperim şimdi seni!" Dedi Furkan 32 diş sırıtarak.

" mesela neremde?" Dedi Ezgi'nin cilveli sesi gözlerim şokla açılırken kapının ağzından ona baktım.

"Lan ne konuşuyorsunuz siz?!" Dedim şaşkınlıkla Furkan beni fark etmesiyle şokla ayağa kalktı "yenge?" Dedi şaşkınlıkla.

" oğlum bir de komando olacaksın benim yerime Baran gelmiş olsaydı ne bok yiyeceksiniz acaba ?" Dedim elimi belirginleşen karnıma koyup yanına gittim. Elindeki telefonu aldığımda Ezgi ile göz göze geldim, Ezgi şirince sırıttığında gözlerimi kısıp yüzüne baktım.

" kız polyana ne konuşuyorsunuz siz böyle!" Dedim azarlar gibi Ezgi kızarırken boğazını temizledi ağzını açtığında yüzümü buruşturup elimle durdum.

" Ya da sus yavrum kötü etkilenecek! "

" yenge vallahi düşündüğün gibi."

" bence de sizde daha fazlası vardır benim gördüğüm sadece başlangıçtı."

" Mia!"

" Sus kız şıllık görümce!"Dedim çirkef bir şekilde Aslan elindeki poşetlerle içeri girdiğinde Furkan şaşkınlıkla elindeki poşetlere baktı.

"O ne ?"

" Aslan'a ve sana yemek getirdim buzluğa atılacaklar da var buzu çözülmeden buzluğa katın onu!" Dedim uyararak koltuğa oturduğumda Ezgi hala telefondan bizi dinliyordu.

"Abim nerede?"

"Evde."

" seni yalnız bırakabilir muydu o ya?" Dedi Ezgi gülerek derin bir nefes alırken Furkan poşetleri buzluğa koymaya gitmişti Aslan yanımdaki koltuğa oturduğunda merakla bana bakıyordu.

" kaçtım!" Dedim koltuğun üstündeki defteri alıp kendimi yerlemeye başladım.

" kaçtın mı?" Dedi Aslan şaşkınlıkla.

" kaçtım , delirti beni hayır ben bu adama daha kaç dilde sakat ve obez olmadığımı açıklamam gerek bilmiyorum boyna ağzıma   yiyecek bir şeyler sokmaya çalışıyor yemin ederim şu aldığım kiloyu kimse almamıştır ya!" Dedim yalandan ağlayan bir ifadeyle Aslan gülerken klimanın kumandasını alıp açtı, bana vuran klimayla derin bir nefes aldım.

Sıcaktan kavrulmuştum !

" ay yine hala ve teyze oluyorum !" Dediğinde ters ters Ezgi'ye baktım, yıllar geçiyor tek geçmeyen şey Ezgi'nin beyin eksikliği.

" Ya dün gibi hatırlıyorum senin abimden izin almak için hep bir hevesle başlayıp küfürlerle telefonu kapatışını." Dedi Ezgi duygusal bir şekilde, Kaşlarım çatıldı.

Küfür kısmı olmasa nostaljik gelecekti neredeyse...

"Nereden nereye!" Dedi Furkan içeri girerken elindeki  limonatayı bana uzatığında itiraz etmeden alıp soğuk limonatadan bir yudum aldım.

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin