Size merhaba desem bu bir spoiler mı diyorsunuz ya şfşeşdşdşd.
Başlıyorsunuz kötü senaryolar kurmaya.
Aşk olsun yapar mıyım ben hiç?
600 yorum
64
Bu gün evime dönüyordum, dünden beri Baran gözüme görünmemeişti ki Yankı'da çok mu korkutum diye düşünmeden edemezken hala olmadıklarını gördüğümde sinirden deliye dönüyordum.
Kahveler boğazında kalsın üsteğmen!
Bir daha kahve içeme!
Sinirle Enes'ten destek alarak arabaya binmiştim bütün yol boyunca sessizce dışarı izlemiştim artık tim iyi olduğum için ilk günler gibi hastanede sabahlamıyorlardı.
" şaka gibi yok ya!" Dedim sinirle tekrardan konuşurken, Enes benim farkımda bile değildi hastaneden çıktığımızda beri aptal bir şekilde sırıtıp duruyordu.
" insan bir özür diler!" Dedim tekrar sinirle bir kaç saniye düşünüp yüzümü buruşturdum. "Ya da vazgeçtim ,ağzına emanet gibi duruyor!" Dedim bu sefer gözlerim Enes'e döndü.
" sen niye sırıtıyorsun lan iki saattir !"Dedim bu sefer sinirli bir şekilde ona çıkışırken.
" Mia." Dedi 32 diş sırıtarak birden kendine engel olamayıp mutlu bir kahkaha attığında şaşkınlıkla ona baktım.
Acaba içti mi ne yaptı?
Bensiz?
" salak?"
"Nilsu." Dedi bana dönerken aptal sırıtışına bir müddet baktım, dudak büzüp anladım dercesine kafamı salladım " anladım." Dedim
"Ne anladın ?"
"Sabah sabah içmisşin." Dedim omuz silkerek ters bir bakış attı bana. "Hemde bensiz?!" Dedim kınar gibi.
" şu an tek sorunumuz bu mu cidden?"
"Benim için bu."
"Mia!"
"Ay iyi be anlat!" Dedim homurdanarak , gözleri tekrar eski heyecanına dönerken aslında bakarsanız tahmin edebiliyordum.
"Aşık olduğum kızın adı Nilsu !" Dedi hemşireden bahsettiğini anladığımda göz devirdim. "Aşık falan olmadın salak sadece çok güzel buldun ve birden elektiriklenme hissetin kimse ilk görüşte aşık olmaz sadece beğenir." Dedim söylenerek.
"Ya öyle değildi diyorum neden inanmıyorsun annem gibi konuşuyorsun?!" Dedi homurdanarak yola bakarken, ters bir şekilde yan yana baktım.
"Süzme salak!"
" Mia!"
"Tamama sadece salak!"
"Mia diyorum!"
"İsmimi ezberliyorsun Allah'ın cezası?" Dedim bu sefer ben derin bir nefes aldı sen iflah olmazsın der gibi.
" kızın ismini nereden öğrendin?" Dedim anlamayarak birden bana yan bir bakış atıp dudağını ısırdığında kaşlarım şüpheyle havaya kalktı.
"Yine ne bok yedin?"Dedim ağlar gibi ,hep aynı ifadeyi yapıyordu bir bok yediğinde.
" senin sayende öğrenmiş olabilirm."
"Ben ne yaptım lan?"
" şimdi hemşireye görüp konuşmaya çalıştım ama inat ağzını bıçak açmıyor iki cümleyle cevaplar veriyor bende bir yoldan konuşturabileceğimi düşündüm sana yaptığım gibi." Dedi şirince sırıtırken yan gözle yüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...