30

39.1K 2.9K 867
                                    

Sınır110 yıldız 150 yorum (Satır arası)

30

Can sıkıntısından  telefonuma gömülmüştür resmen,  saçma salak oyunlar oynayıp instegramda geziyordum.   Ateş  ,Ada ve  İrem sohbet ediyordu Ezgi ve Furkan bir konu hakkında tartışıyorlar ki onların ne konuştukları hakkında bir fikrim  yoktu. Yankı telefonuna sarılmış Elması'm diyerek birisiyle konuşuyordu ki sevgilisi olduğunu anlamam uzun sürmedi timden geri kalanlar da kendi aralarında fısıldıyorlardı anladığım kadarıyla operasyon filanla ilgiliydi.

Baran' sa bana bakıyordu, evet sabahtan beri bana bakıyordu ve ben ona bakmamak için insan üstü bir çaba sarf ediyordum.  İçimdeki kıro hayırdır aslan ne bakıyorsun demek istese de tabiki dememiştim, hala çicekler önündeydi ve hala kime gideceği belli değildi. İçimdeki huzursuzluğa anlam veremezken  sinirle  Enes'in konuşmasına girdim.

Ben : bir erkek neden elinde çicek taşır?

Enes : sevgilisine vermek için de neden?

Ben : sevgilsi yoksa ?

Enes : hoşlandığı kıza vermek için?

Ben : o da yokmuş başka?

Enes : kardeşine ,annesine .

Ben : nıç onları da ele.

Enes: e ama anasının!

Ben : çok ayıp !

Enes: ayıbın yolları kayıp gülüm.

Ben : çok çirkinleştin.

Sen gerçekten çok çirkinleştin.

Baya baya çirkinleştin.

Anlamıyorum ben yokken sana ne verdiler?

Ne bu ergenliğe girmiş silah storysi atan  erkek tripleri?

Enes: flelfşşeşff

Şaka lan şaka.

Kim almış çicek?

Ben : Üsteğmen.

Enes: sevgilisine ya da sevdiğine almış sana ne ki bundan?

Ben : beni çıldırtma Enes yok sevgilisi sevdiği de yok kendi söyledi kardeşine de almamış kız kardeşi sabahtan beri yanında vermedi e annesi de İstanbul'da geriye kim kaldı oğlum çıldırıcam sabahtan beri masanın üstünde boş boş duruyor çicekler.

Enes : tamam nefes al siktir et.

Hadi yapabilirsin yavaşca.

Nefes allll,

Siktir et.

Nefesss allll,

Siktir et.

Ben : Enes!

Bana bir fikri ver!

Enes : yavrucum benim anlamadığım tek bir nokta var.

Sen neden çiceklere çıldırıyorsun başkasına almış olabilir diye?

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin