Sınır 138 yıldız 180 yorum (Satır arası)
Normalde bölümü payalşmayacaktım yorum sınırı dolmadı diye ama bu seferlik paylaşıyorum.
32
" çıbık patatesmi yesek ya?"Dedi Yankı birden bizi bölerek, göz devirip baktığı yere baktım kenarda seyar bir satıcı vardı. Güzel kokusu burnuma geldiğinde canım çekti.
" ya başlayacağım şimdi senin patatesine yeter lan için dışın patates oldu." Dedi Ateş.
" canım çekti ne yapim ölimi!" Dedi sinirle, hepsi göz deviridi.
" sonra yersin Yankı hadi gidiyoruz!" Dedi Baran otoriter bir sesle, Yankı'nın omuzları yenilgiyle düştüğünde omuzumla dürtüm onu.
" gel beraber yiyelim, benle gidiyorsun zaten." Dedim gülerek birden gülümsediğinde çocuk gibi kafa salladı.
" benle gelecekler." Dedi Baran.
" nasıl sığmayı planlıyorsunuz?" Dedim ona dönerken
" bir yolunu bulurlar hadi Yankı." Dediğinde kaşlarımı çattım, soğuk ve mesafeli bir sesle yaklaşıyordu bana.
Uyuz herif.
" benimde canım istiyor birlikte yiyeceğiz çok istiyorsan git sen!"Dedim sinirle.
" sen ye Yankı yürü!" Dediğinde Yankı aynı anda kafasını salladı " emredersiniz komutanım!" Dediğinde ters ters ona baktım.
" askeriyede misiniz burada nasıl Emir verebiliyor."
" yengecim o benim üstüm isterse her b- yani haltı yapabilir." Dedi şirince gülümserken , göz devirdim onlardaki Emir komuta zinciri fazla sıkıydı beli ki.
" Hadi!" Dedi Baran arkasını dönüp giderken, Kaşlarım çatılrıken soğuk tavrına kırıldım.
Öküz herif, tamam belki tokat attığım için olabilirdi hatta belki tavırlarından haklıydı.
"Üsteğmenim?" Dedim arkasından seslendiğimde bana döndü, " konuşabilir miyiz?" Dedim bu sefer. Konuşmadığımız sürece bu tavrı devam edecekti belli ki hem kendimi de açıklamam gerekti.
Kalbim çok hızlı atıyor umarım kekelemezdim zaten çok fazla rezil odlum üstüne bunla da olamam.
Tim önden giderken Baran derin bir nefes alıp yanıma geldi, benden uzun ve iri olan cüsesi tam karşımdaydı.
"Evet?" Dedi gergin bir şekilde
" dün akşam-"
" yanlışlıkla olmuş bir şeydi." Dedi hemen beni bölerek, Kaşlarım havaya kalktığında anlamayarak ona baktım.
Ne Dedi o?
" ne?"
" akşamı sormuyor musun yanlışlıkla oldu." Dedi gözlerini kaçırıp, içimdeki her şeyi kırılıp döküldüğünü hissetim. Kalbim paramparça olmuştu. Hayal kırıklığı içinde ona baktım."sana tokat atığım için mi bunu söylüy-" dememe kalmadan soğuk sesi beni böldü. "Hayır."
"Beni neden öptün üsteğmen?"Dedim gerçek bir cevap bekleyerek, içimdeki bütün her şey teker teker öldü.
"Sarhoştum." Dedi gözlerini kaçırıp gözlerime bakamazken "çok ciddiye alınacak bir şey değildi." Dedi. gözlerim yandı burnum hayal kırıklığıyla sızladı. Bunu demişti gerçekten evet, Baran Bozkurt bunu bana demişti. Ve ben bunu asla unutmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...