İlk özel bölümü salıyorum öyleyse.
Seviliyorsunuz...
76-ÖZEL BÖLÜM
"Yenge!" Gelen yüksek sesle yerimden sıçradım korkuyla, kafamı çevirip kapının girişinde elinde kağıtla duran Yankı'ya baktım.
" kafanı kıracağım Yankı senin öyle mi gelinir be!" Dedim sinirle, elimi yıkarken o beni umursamadan içeri girdi
" erkek!" Dedi elindeki ultrasonu gözümün önüne tutupunda elimi havluyla kurutarak gülerek elindeki ultrason fotoğrafını aldım.
" ilk sana söylemeye geldim!" Dedi heyecanla, gülümseyerek ona döndüğümde tatlığına dayanamayıp sarıldım ona.
" sen çok güzel bir eş oldun Yankı, çok güzel de bir baba olacaksın!" Dedim gerçek hislerimi itiraf ederken Yankı'dan ayrıldığında gerçek bir gülümsemeyle bana bakıyordu.
" olurum dimi?" Dedi çocuk gibi.
"Olursun olursun." Dedim gülümseyerek , elimdeki ultrason fotoğrafını alıp baktı.
" oğlum olacak!" Dediğinde içeri bu sefer Elmas girdi eli belirginleşmeye başlayan karnın üstündeydi.
" Mia!" Dedi heyecanla yanıma gelirken Atay onun hemen arkasında elindeki gofret yiyerek girdi.
" erkek olacak!"
" senin adına çok sevindim tatlım." Dedim sıkıca ona da sarılırken, ondan ayrıldığında Atay yanıma gelip bacağıma kafasını yaslayıp onları izlemeye başladı.
" çok heyecanlıyım oğlum olacak Mia hayali bile güzelken varlığı..." Dedi içi içine sığamazken, gülümseyerek ona baktım bir süre. İkisi de çok güzel anne baba olacağına emindim. Masanın üstünden ıslak mendil alıp eğildim, Atay beni anlayıp iki elini bana uzatığında onlara bakarken elini temizlemeye başaldım.
" ismine karar verdiniz mi?" Dedim merakla, daha çocuğun varlığını öğrendiklerinde bir kız ve erkek olma ihitmalerine karşı bir sürü isim düşünmüşlerdi .
" hayır çok kararsızım Ayaz çok güzel geliyor ama Güney'de iyi emin değilim." Dedi Elmas sandalye çekip otururken kapı çaldığında Atay koşarak kapıya bakmaya gitti.
" ikisini yapalım?" Dedi Yankı emin olamayarak.
"Ayaz Güney?" Dedi Elmas düşünceli bir şekilde.
"Olabilir evet uydu sanki?" Dedi emin olamayarak bana dönerken, bir kaç saniye düşündüm.
"Yani biraz uyku gibi?" Dedim bende kafa sallarken .
" ne uydu?" Dedi Ada içeri girerken, Ateş'te hemen arkasından girmişti, onun karnı hala çok belli değildi o kadar ay geçmesine rağmen. Doktora gittiklerinde normal olduğunu söylemişti ama korkmadan edemiyordu Ada
" bunların da oğlu oluyor ıy!" Dedi yankı yüzünü buruşturarak.
" ne diyorsun lan şer-"
"Ateş!" Dedim sözünü bölerek gözlerim Atay'ı işaret ettiğimde gülümseyerek yanağından öptü
"Şerefli insan !" Dedi tekrar Yankı'ya dönerken. Yankı çocuk gibi dil çıkardığında sabır dileyerek havaya baktı Ateş.
" erkek mi?" Dedi Ada gülümseyerek Elmas'a bakarken. Elmas heyecanla kafa saladığında Ada güldü, kapı tekrar çaldığında anladım ki akşama kadar zil sesi susmayacaktı evde.
" kahpe Bizans bizsiz topladınız ha!" Dedi Yağız içeri Gonca ile girerken ardından bütün tim girdiğinde göz devirdim
" komutanınız nerede pardon?" Dedim hepsine bakarken, bir tek Baran eksikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...