700 yorum.68
Şu an aşırı derce baş ağrım tutmuştu, önümdeki alkolü kokteylimden yudum alırken gözlerim bizimkilere döndü, Yankı, Furkan'ın beline bacaklarını dolamış bedenini geriye sarkıtıp oryantel şarkı altında dans ediyorlardı gülmeden edemedim ikisine. Yağız elindeki paraları Yankı'nın anlına yapıtştırırken kendi de dans ediyordu. Alkolü çok kaçırmışlardı ve şu an bildiğiniz sapıtıyorlardı bir yerden sonra Elmas ve Gonca doktor kendi haline bırakın dediklerini söyleyip onları tutmayı bırakmıştı.
Açıkcası Yankı'daki kıvraklık bende olsa...
"Ne düşünüyorsun." Birden kulağımın dibinde hissetiğim nefesle irkildim gözlerim Baran'a döndü arkamdan kolarını boynuma sardığında elimi kolarına koydum.
"Başım çatlıyor bunlar hala yorulmadı şaka mı bu?" Dedim inanamayarak onlara bakarken, bir tek Aslan oturuyordu o da sesizce önündeki rakısını içiyordu, onu da eğlenmesini söylediğimde düğünümüze kendini sakladığını söyleyip beni geçiştirmişti açıkcası aklında düşüncelerin onu rahat bırakmadığının farkındaydım aklındaki kişinin de onun için çok üzülüyordum ama yapabileceğim bir şey de yoktu yalnız kalmak istediğini fark ettiğimde de onu bırakmıştım kendi haline .
"Yankı'dan bahsediyoruz sence?" Dedi Baran yanım oturduğunda gülümseyerek ona baktım başımı göğsüne yasladığımda saçlarımın arasında daldırdı elini.
" bu çocuğun enerjisi beni yoruyor Baran!" Dedim homurdanarak göğsü hareket ettiğinde Güldüğünü anladım.
"Yorgunsan eve geçelim?" Dedi gözlerime bakarken.
" ayıp olmasın?" Dedim emin olamayarak onlara bakarken bizim için düzenlenmişti bu ama bizden çok onlar eğleniyordu.
"Sence şu an bizim varlığımızın farkındalar mı?" Dediğinde gülmeden edemedim gözlerim tekrar hayalet timine döndüğünde hepsine baktım ,fark ettiğim detayla kaşlarım havaya kalktı.
Ezgi ve Furkan ortalıklarda yoktu Ada ve Ateş de yoktu?
Eğer Baran bunun farkında olsaydı kesinlikle Ezgi' arardı ama yoktu demeki gözlerim ona döndüğünde kafamı salladım tamam dercesine. Elimden tutarak beni ayağa kaldırdığında elini belime koyup beni yönlendirmeye başladığı ona sıkıca sarılıp yürümeye başladım.
"İyi misin?" Dedi arabanın önüne geldiğimizde kapımı açtı binip kemerimi bağlarken o da şoför koltuğuna geçmişti.
" neden iyi olmayayım?" Dedim ona bakarken arabayı çalıştırırken gözleri üstümdeydi.
" bütün gün durgundun bir tanem." Dediğinde doğru söylediği için itiraz edemedim arabayı park ettiği yerden çıkarıp yola geçtiğinde derin bir nefes aldım.
"Sanırım bu günü hep annemle hayal ettiğim için onun yokluğu koydu bana." Dedim dürüst bir şekilde, içimi yine kasvet sararken dudaklarımı ısırdım.
" babamın yanımda olmasını isterdim." Dedim gözlerimin dolmasına engel olamazken.
" hiç bir zaman onlarsız bunu yapacağımı düşünmemiştim biliyor musun ,babam ben küçüken bana sakın büyüme derdi bir de damat derdiyle uğraşamam bir tek beni sev derdi." Dedim gülerek hatırladığım anıyla.
" çok kıskançtı." Baran'ın da yüzünde buruk bir tebesim oluştu.
" bir gün seni istemeye geldiklerinde beni vermeyeceğini hatta gelen kişiyi kovacağını söylerdi." Dedim gülüşüme engel olamazken hatıralarıyla bile mutlu ediyorlardı beni o kadar müthiş bir babaydı haksızlıktı bu kadar erken veda etmesi haksızlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...