Diğer bölümde o kadar çok kötü sonla biterse baran ölürse dediniz ki aklımda yokken soktunuz, şeytanın aklına karpuz kabuğu soktuğunuz için eğer olursa bu sizin suçunuz benim değil şdşdşxşdşdşşd
Mia ve Baran aşklarım...
46
" herkes ev ödevlerini yapacak, Yaprak bu sefer ablan değil sen yapacaksın anlıyorum kimim yaptığını." Bütün çocuklar teker teker eşyalarını toplayıp okuldan çıkarken hepsini gülümseyerek izledim.
Civciv sürüleri sizi.
Aklıma gelen isimle gülümsedim. Her şeyde de aklıma gelmezsin be adam , kesin büyü yaptı.
" Mia?" Kafamı çevirip Arif'e baktığımda kaşlarımı kaldırdım burada beklemiyordum.
" merhaba Levent'i almaya mı geldin kendisi çıktı ama?" Dedim gözlerimle pencereden dışarıyı yoklarken.
" yok o zaten arabada beni bekliyor ben ne yapıyorsun nasılsın bir şey varmı diye uğradım nasılsın?"
" Teşekürler iyiyim sen?"
" iyiyim iyiyim, Levent'i ilk defa bu kadar hevesli görüyorum okumaya teşekür ederiz." Dediğinde gülümsedim. Sınıfta kimse kalmamıştı, masamın üzerindeki kitapları toplayıp dolaba koyup kilitledim. Bir ara bunun için tamirci çağırsam iyi olacak çünkü dolap kırıktı.
" görevim bu Arif."
" çok güzel yerine getiriyorsun öyleyse."
" teşekür ederim ." Dedim gülümseyerek. Çantamı aldığımda ona baktım.
Pekala neden hala buradasın?
Bunu suratına direkt söylersem kaba olmuş olur muydum?
" aslında ben sana başka bir şey daha sormak istiyorum." Dediğinde tabi dercesine kafamı salalyıp bekledim, elini ensesine koyup oradaki saçları kaşıdı gülümsemeye çalıştı.
" eğer akşam müsaitsen bir yemek yiyebilir miyiz?" Dedi gözleri şaşkınlıkla ona dönerken kaşlarım çatıldı.
" akşam bir planım var maalesef." Dedim mesafemi korumaya çalışarak, çantamı alıp çıkacaktım ki tekrar konuştu.
" başka zaman yapalım o zaman."
"Kısmet izninle." Dedim sonunda sınıftan çıktığımda gözlerimi kocaman açıp derin bir nefes verdim. Bu da neydi şimdi.
İslamın kızına ahlaksız bir teklif mi?
Kocamın yolu benim yolum.
Özledim ya.
Telefonumun çalmasıyla heyecanla çantamdan çıkarırken arabam biniyordum göz devirip aramayı yanıtlayan telefonu arabanın telefon tutacak yerine sabitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...