Hepiniz bir gergin stresli anam ne oluyor böyle şaka da yapılmıyor size yorumlarda korkuuyorum can güvenliğim için
900 yorum
71
" Atay ye hadi yemeğini bebeğim!" Dedim bir kez daha onu uyararak, Enes ile konuşmaktan yemeğini yemiyordu.
"O anan ne diyor!" Dedi Enes beni gördüğü halde laf ederken ,telefonu iyice kafamı sokup ağzımı oynatarak ettiğim küfürü anlayıp kahkaha attı.
" kapat telefonu yeter yemek yemiyor senin yüzünden git sevgilinle konuş!" Dedim söylenerek , evet kendisi hemşire ile sevgili olmuştu tanışmıştım Nilsu ile tam olarak tatlı kızdı Enes'le ne işi vardı anlamıyordum ama en sonunda kızı da kendine aşık etmişti uyuz . Hoş Nilsu kaç ay boyunca peşinde koşturmuştu ve ilk defa Enes'in birisinin peşinden o kadar çok koştuğunu görmüştüm açıkçası ama en sonunda tamam demişti Nilsu da . Enes'i ilk görüdğü zamandan beri etkileniyordu zaten ama en son ki ilişkisinde aldatıldığı için güvenmesi çok zordu ama şimdi çok iyilerdi.
" senin bu anan çatlak!" Dedi Enes Atay'a doğru.
"Senin bu dayın asıl çatlak!" Dedim bu sefer ben Atay'a dönerek.
" anne yine başlamayın." Dedi Atay söylenerek gözlerimi kısıp ona baktım.
"Benden yana destek çıksana Atay!" Dedim söylenerek.
" nedenmiş dayısından yana destek çıksın!"
"Annesiyim ben köpek!"
" bende dayısıyım."
" kapat lan telefonu engeleyeceğim seni!" Dedim sinirle konuşurken, bir şey demesine izin vermeden telefonu suratına kapatığımda tam konuşacaken kapandığı için bana küfür etiğini hissedebiliyorum.
" anne ya!" Dedi Atay elindeki pizzası ile.
" akşam yine ararım ben hadi yemeğini bittir Aslan amcan gelecek şimdi seni almaya." Dedim kolamdan bir yudum alırken.
" derse kaç saat var ki?" Dedi Atay merakla bu gün özel İngilizce dersi vardı, dil çok önemli olduğu için ona özel ders aldırtıyordum. Aslan sağ olsun çok iyi bir öğretmen bulmuştu benim için, ona çok fazla şey borçluyum gerçekten.
" bebeğim yarım saatin var birazdan burada olur amcan." Dedim kolumdaki saate bakarak.
" neden senle gitmiyorum?" Dedi pizzasından bir ısırık alırken, Atay , Enes'in mekanında yapılan yemeklere bayılıyordu gerçekten de Enes burada çok güzel iş çıkartmıştı.
" Gonca halanın yanına gideceğim canım düğün için alışveriş yapacaklarmış, beni de çağırdılar." Dedim gülümseyerek, Atay'ın kaşları çatıldı.
" gitmek istiyor musun gerçekten?" Dedi merakla, büyük ihtimale Baran'ndan dolayı endişeliydi.
" iyiyim ben , bir şey yok basit bir alışveriş sadece halıydı kolluk takımı filan onlara bakacağız." Dedim saçını okşarken derin bir iç çektim.
" senle gelebilirim istersen?" Dedi ilgili bir sesle gülümsedim.
" iyiyim bebeğim ben gelmek istersen gel ama sıkılırsın hem dersin de var, eğer kötü olacağım için endişeliysen iyiyim ben gerçekten bir şey olmaz." Dedim güven vermek istercesine.
" anne bir şey sorabilir miyim?"
" elbette."
" hangi mesleği yapmamı isterdin?" Dedi merakla yüzümü incelerken kaşlarım çatıldı bunu hiç düşünmemiştim hoş benim düşünmem gereken bir şey değildi onun düşünmesi gerekiyordu o karar verecekti ki bende eğitimi için elimden geleni yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım =texting=
Teen FictionTAMAMLANDI Ben : ilk olarak merhabalar efendim nasılsınız iyi misiniz ? Sağlığınız, sıhatiniz yerinde mi ? Benim yerimde vallaha sormanıza hiç ama hiç gerek yok . Ne kadar sıhhat ne bilmesem de . Öküz : kimsiniz ? Ben: o kadar şey söyledim insan bi...