36

37.8K 2.5K 546
                                    

Sınır 235 yıldız 250 yorum (satır arası).

N

ormalde sınır dolmadan gelemedi ama öyle tatlı okuyucularım var ki  onları kıramadım sizlere kızlar bu bölüm.

Ve ayrıca çok çabuk gaza geldim ben

36

"Ya bak  bir günlük ömrün var demem yolarım kanatlarını!" Dedi Yankı çirkef bir şekilde derin bir nefes alırken elimdeki çaydan bir yudum aldım.

" bana bak keskin, Aslan gibi tek bir şaplakla bırakmam seni!" Dedi Ada sinirle, Yankı elindeki kutudan  patates  yerken onu korumaya çalışıyordu da aynı zamanda. "Benim diyorum kızım bıraksana!"

"Lan asıl benimdi sabahtan beri açım diye kendime aldım sana ne oluyor?!" Dedi Ada sinirle Yankı'ya, Yankı bunu umursamadan patatesten yemeğe devam etti. Derin bir nefes alırken  sabır diliyordum.

" benim diyorsam ben-"

"Başlayacağım şimdi sizin patatesinize çıkın lan dışarı!" Baran en sonunda dayanamayarak bağırdığında ani gelen sesle yerimden sıçradım, gözleri bana döndüğünde elimi tutu sakin ol der gibi sıktı .

Bu adam çok iyi bir şey oldu ya.

" komutanım-"

"Keskin ikinci bir emre kadar gözüme görünmeyin!" Dediğinde aynı anda Ada ve Yankı "emredersiniz komutanım." Dedi.  İkisi hızla dışarı çıktığında derin bir nefes aldım. Yemin ederim dünya var ya yemin ederim.

" Allah'ım huzur." Dedi Enes derin bir nefes alıp şakaklarını ovarken Baran gözlerini kıstı açık olan kapının önündeki Yankı'ya döndü.

" keskin vaz geçtim Gel!" Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.

" ne?" Dedi Yankı kapının önünde kafasını uzatırken."gelimi?"Dedi.

" gelsene oğlum ?"

"Ya yine kovarsan?"

"Kovmayacağım Gel?"

"Yemin et?"

"Sikecem şimdi seni keskin Gel lan !" Baran en sonunda gerçekten de çıldırtmıştı Yankı korkuyla hızla içeri girdiğinde  suskundu.

" ben nereye düştüm ya." Dedi Enes kendi kendine sesizce söylenerek, tabi bunu k9 köpeği duydu duymasa çatlar.

" nereye düşmüşsün sen Erkan? " Dedi yine ismini yanlış söyleyerek, elimle yüzümü kapatım. Allah'ım yemin ederim krize sokuyor bu adam beni.

" Enes. " Dedi Enes gülerek, üsteğmen elini havada sallayıp "Ondan işte evet." Dedi geçiştirerek, birazdan yine başka bir isimle seslenemyecekse Ben bir şey bilmiyorum arkadaş.

" komutanım." Dedi Yankı parmağını havaya kaldırarak.

" ne var keskin ne var?"

" bu Enes kim?" Dedi sanki Enes orada yokmuş gibi seslice fısıldarken, bilerek yaptığını anladığımda göz devirdim.

" arkadaşım Yankı?" Dedim  ters bir bakış atarak. "Bu nasıl arkadaş böyle nereye gidersen yanında yenge?"Dedi Enes'i ters ters süzerek. Allah'tan Enes hiç birini ciddiye almayıp tam aksine ona ne zaman ters davransalar kıs kıs gülüyordu. O da ayrı bir arsız yemin ederim.

" Mia Yankı, yenge değil Mia!" Dedim sabrımın son kırıntılarını kullanarak "ayrıca nereye gittiğini sana mı hesabını verecek?

" onu mu dedim ben yenge hep yanında ondan diyorum." Dediğinde sinirle yüzüme vurdum , yemin ederim bu çocuk beni hasta ediyordu.  Aslan yoktu ki geçirsin kafasına!

Komutanım =texting=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin