Catalina
Po obědě jsem se s mamkou a Alejandrem rozloučila, jelikož jeli do toho nového wellness ve městě, a mne měl hodit domů Gabriel, kde se pak měli stavit jeho kamarádi.
Posadila jsem se na sedadlo spolujezdce a zapnula jsem si pás. Mezitím se Gabriel posadil za volant a nastartoval, nepřekvapilo mne, že se pásem ani nezabýval a zkrátka vyjel.
Jeli jsme celou dobu tiše a jen hrála hudba, takže jsme neměli ani potřebu mluvit, ale když jsme odbočili, odkutálelo se mi něco na nohu zpod sedačky a já zvedla svůj lesk na rty.
„Takže jsem jela s tebou domů," řekla jsem, když jsem mu lesk ukázala.
„Ty si to nepamatuješ?" uchechtl se. „Nebo si to raději nepamatuješ?"
„Co tím jako myslíš?" zeptala jsem se ho a ztlumila jsem hudbu, abych jej pořádně slyšela. „Co jsi udělal?"
„Já?" zeptal se mne a zamračil se. „To ty ses chovala jako nadržená patnáctka a zvala mne k sobě do pokoje."
„Teď lžeš," řekla jsem mu. „Abych po tobě vyjela, tak by ses mi musel líbit," namítla jsem.
„Tak proč sis mne fotila?" zeptal se povýšeně.
„Já si fotila výhled," zalhala jsem, ale byla pravda, že jsem si ho nefotila. Jen jsem nechtěla říct, že jej ukazuju své nejlepší kamarádce, protože by pak určitě chtěl vědět proč.
„Jo, jasně," odvětil mi. „Mám v plánu si jít zítra zacvičit," řekl mi zničehonic.
„No a?" zeptala jsem se nechápavě. „Proč by mě to mělo jako zajímat?"
„Kdyby sis mne chtěla vyfotit zpoceného a opět skoro nahého, ségra," odvětil mi a u toho se spokojeně usmíval.
„Lezeš mi na nervy," řekla jsem mu a chtěla jsem dát opět hudbu nahlas, ale nemohla jsem si pomoct. „Tak co jsem včera večer dělala ve tvém autě, Gabrieli?"
„Jen jsem tě odvezl domů a tam tě předal Emiliovi, aby tě zanesl do postele," odpověděl mi a koutkem oka se na mne podíval. „Ty si to fakt nepamatuješ? Už bys neměla tak moc pít, když máš okno."
„A ten lísteček?" zeptala jsem se a ignorovala jsem jeho poznámku o mém pití alkoholu. „Ty ses mi hrabal v tašce?"
„Jen jsem ti ji podával, když si tě Emilio převzal a chtěla jsi, abych zkontroloval, jestli tam máš mobil, a když jsem ráno potkal tvou matku, tak chtěla, abych tě vzbudil, ale ty jsi děsně chrápala a nešla jsi probudit, tak jsem ti jen hodil vzkaz do kabelky a šel pryč," odvětil mi, ale měla jsem pocit, že mi neříká úplně všechno. Ale pochybovala jsem, že by mi řekl víc, a tak jsem nakonec dala muziku nahlas a dívala jsem se z okna, dokud jsme nedojeli domů.
Ihned jsem se odebrala do svého pokoje a převlékla jsem se do plavek, které mi pomáhala vybírat Jade. Měly velmi malý trojúhelníkový vršek a spodek připomínal tanga, takže šlo všechno vidět. Měla jsem totiž v plánu se jít k bazénu opalovat, a tak trochu se přidat k lidem, kteří mají dnes odpoledne přijít. Nechtěla jsem se tam objevit, až tam budou, aby to nevypadalo, že jsem na ně čekala. Chtěla jsem dát najevo, že tady bydlím a že tady můžu být stejně doma jako Gabriel, i když jsem se tak tady necítila.
V odvážných černých plavkách a slunečních brýlích jsem si lehla na lehátko, namazala jsem se krémem na opalování, nasadila jsem si bezdrátová sluchátka a zavřela jsem oči. Nebyla jsem unavená, ale takový relax jsem po událostech včerejší noci potřebovala, a tak jsem tam jen ležela, poslouchala jsem muziku a nechala jsem se péct slunečními paprsky.
ČTEŠ
𝗠𝗜 𝗔𝗠𝗢𝗥
Romance𝗔𝗡𝗢𝗧𝗔𝗖𝗘: Gabriel Rivera pro Cat představuje naprostou katastrofu a nenávidí se už od prvního okamžiku. A přestože je jejich vztah jako na horské dráze, tak jeden druhému nemůžou odolat. Pokud oba podlehnou, tak to tělem i duší, a Cat už nebud...