Catalina
Korálově růžové večerní šaty s nádechem elegance a krásy – přesně tyto jsem měla na sobě. Okolo prsou, pasu a boků byly přiléhavé a podél nohou mi splývaly dolů. S hlubokým výstřihem do V a odhalenými zády jsem si připadala až moc nahá, ale díky rozpuštěným vlasům, které se mi okolo ramen vlnily, jsem byla alespoň lehce zakrytá.
Linda mi při líčení vykládala o svém novém úlovku – jednalo se o muže v jejím věku, který bydlí jen kousek a podle všeho byl moc milý a hodný. Poznali se před natáčením do televize, kde Linda líčila hosty a jedním z nich byl právě on. Byl vědcem, který se snaží najít účinnou léčbu proti rakovině a Linda si jeho zapálenost a odhodlanost opravdu oblíbila. A to až tak, že už spolu byli na třikrát rande.
Díky své kosmetičky a šatům, které jsem si online koupila, jsem sice vypadala vážně skvěle, ale své mamce jsem se rovnat nemohla. Měla na sobě rudé šaty bez ramínek a s krátkým rozparkem a na krku zářivý diamantový náhrdelník, který dostala od svého muže, když zjistila, že je těhotná. Vypadala jako pravá dáma, a navíc byla opravdu sexy a nádherná. Když jsem na ni reagovala vypísknutím, ihned jsem mamce zvýšila sebevědomí a ona se usmívala od ucha k uchu.
Firemní akce společnosti Empresa Rivera y asociados se konala v jejím samotném sídle. Limuzínou jsme všichni čtyři dojeli až k prosklené vysoké budově, která měla několik pater. Najednou jsem si už vůbec nepřipadala jako ve Španělsku, jelikož se tato část modernizovala, a tak trochu se vytrácel klasický španělský vzhled.
Vylezli jsme z auta a mířili jsme přímo dovnitř, kde nás přivítalo elegantní tmavé prostředí. Na recepci seděla jedna žena, která nás ihned pozdravila a svému nadřízenému asi tak stokrát pochválila smoking.
Z mramorových kachliček se ozývaly zvuky podpatků, které jsem s mamkou měly na sobě, stříbrný lustr vytvářel příjemné světlo na černých kožených pohovkách a tmavá tapeta s abstraktními obrazci si pohrávala s atmosférou důležitosti a elegance. Na druhé straně místnosti byl výtah, který Alejandro přivolal, a okolo něj se vytrácely schody do prvního patra.
„Večer to tady vypadá úplně jinak," ozvala se má mamka, která měla svou ruku zaháknutou v Alejandrovém rámě.
„A počkej si na střechu," řekl jí Alejandro. „Je to tam úplně úžasné. Řekl jsem Glorie, jak bych si dnešek představoval a myslím, že dostála mého očekávání. Ještě dneska mi posílala fotky a vypadá to tam vážně skvěle," dodal a má mamka se na něj nadšeně podívala.
„Kdo je Glorie?" zeptala jsem se Alejandra a on se na mne otočil.
„Gloria je má sekretářka," odvětil mi. „Je to moc sympatická žena, ale je strašně ukecaná a když se ji někdy na něco ohledně práce zeptám, tak mi není schopná odpovědět přímo, jelikož jí to vždycky připomene nějakou historku nebo věc, kterou mi musí sdělit," zasmál se a následně vrátil veškerou svou pozornost ke své ženě.
„Neboj se," ozvalo se zašeptání do mého ucha a já sebou ucukla. Celou cestu jsem se snažila od Gabriela držet dál, protože pro mne bylo skoro až nemožné se na něj přestat dívat. A kdybych se na něj dívala, tak bych po něm skočila. „Můj otec má jen oči pro tvou matku," řekl mi, jako kdyby vytušil, na co myslím.
Podívala jsem se na něj a pousmála jsem se. Věděla jsem, že Alejandro mou mamku moc miluje, a navíc teď spolu čekali dítě, ale stále jsem chtěla být obezřetná, a to i přestože jsem jim jejich lásku uvěřila. Zkrátka jsem nechtěla, aby má mamka opět skončila se zlomeným srdcem.
ČTEŠ
𝗠𝗜 𝗔𝗠𝗢𝗥
Romance𝗔𝗡𝗢𝗧𝗔𝗖𝗘: Gabriel Rivera pro Cat představuje naprostou katastrofu a nenávidí se už od prvního okamžiku. A přestože je jejich vztah jako na horské dráze, tak jeden druhému nemůžou odolat. Pokud oba podlehnou, tak to tělem i duší, a Cat už nebud...