8.

963 38 6
                                    

Catalina

Byla jsem vděčná, že se má mamka a Alejandro rozhodli svůj výlet prodloužit až do neděle, jinak by přišli do naprostého chaosu. Prázdné láhve alkoholu se válely všude po zahradě, ale i v bazénu. Party stan byl doslova vzhůru nohama a světélka, která byla v noci zavěšená okolo stromů, tak najednou ležela na chodbě v domě, kde se někdo dokonce pozvracel. Nejhorší na tom všem ale byly rozbité skleněné dveře. Ale personál domu byl připraven na všechno a když jsem se vzbudila, dveře byly opravené, celý dům byl vytřený a vydezinfikovaný a zbývalo jen vypustit a znovu napustit bazén.

Pomáhala jsem se sbíráním prázdných lahví a odpadků v době, kdy Jade stále spala ve svém pokoji pro hosty, kam si málem zavedla Miguela, ale já ji to stihla na poslední chvíli rozmluvit. Nevadilo by mi, kdyby si s ním něco začala, ale podle mne byl špatný tah si začít budovat smysluplný vztah, který by odstartoval sex.

I když já nebyla o nic lepší, když jsem se muchlovala s Danielem na lehátku a po pár minutách jsem měla docela sexy chvilku s Gabrielem v kuchyni. Jenže teď ráno mi to zas tak přitažlivé nepřišlo, protože mi řekl slova, která by mne měla spíše naštvat nebo ranit než mne vzrušit, a přesto všechno jsem si celé ránu tu chvíli přehrávala ve své hlavě.

Bylo skoro půl jedné a má nejlepší kamarádka pořád spala, takže jsem si roztáhla na zahradě deku, na kterou jsem si lehla, a pustila jsem si na telefonu výukové video o valčíku, který se budu muset naučit na debutní ples. Věděla jsem, že se ten tanec naučím jedině, když ho budu opravdu zkoušet, ale trocha teorie mi přeci mohla pomoct. Tak moc jsem se do toho videa ponořila, že jsem si ani nevšimla, že se Jade objevila vedle mne a málem jsem dostala infarkt, když mi popřála dobré ráno, přestože se v kuchyni už připravoval oběd.

„Na co koukáš?" zeptala se mne, když si lehla vedle mne a zadívala se mi do mobilu. „Takhle bude vypadat ten ples?" uchechtla se. „To jsem na tebe zvědavá."

„Hodilo by se mi spíše trochu podpory," řekla jsem jí a vypnula jsem video. Obě jsme ležely na břiše a zadívaly jsme se na sebe. „Tak jak ti je?" zeptala jsem se jí. Měla na sobě bílé plavky a přes ně látkový letní kaftan s vázáním na mašličku vepředu. Na očích měla brýle a na hlavě velký klobouk. Přestože vypadala dost hezky, šlo na ni poznat, že se tak ani trochu necítí. „Zvracela jsi?"

„Asi třikrát," zaúpěla. „Strašně hodně jsem se opila, ale užila jsem si to, takže ti moc děkuju, hostitelko roku."

Zasmála jsem se a pak jsem se otočila na záda, jelikož jsem cítila, jak mi hoří ze slunce záda. Měla jsem na sobě své staré kraťasy a černý vršek svých odvážných plavek. Za týden tady jsem se stihla dvakrát více opálit než kdykoliv přes léto doma. Bylo to asi tím, že jsem většinu letních prázdnin mívala brigády a neměli jsme zahradu, kde bych se mohla vyvalit a nechat do svých pórů vplývat vitamin D.

„Co Daniel?" zeptala se mne zvědavě a já si povzdychla. „Co se stalo? Vypadalo to, že si dost rozumíte. Celý večer jste byli spolu."

„Opravdu?" zeptala jsem se pobaveně. „Jak bys mohla vědět, s kým jsem celý večer byla, když jsi flirtovala s Miguelem?"

„Nechej toho," uchechtla se. „Byl na mne moc milý a navíc... viděla jsi ho, jak vypadá? Je neuvěřitelně sexy."

„Je to tvůj typ," odpověděla jsem jí. „Takže ti to nevyčítám, neboj se."

„Jak bys taky mohla, když jsi taky byla celý večer s klukem?" dělala si ze mne srandu a pak si odložila klobouk a lehla si na záda stejně jako já. „Jak to teda šlo s Danielem?"

𝗠𝗜 𝗔𝗠𝗢𝗥Kde žijí příběhy. Začni objevovat