18.

841 39 13
                                    

Catalina

Má hlava třeštila jako kdyby měla každou chvíli explodovat. Bylo mi špatně a cítila jsem se strašně potupně za to, jak jsem po Gabrielovi včera vyjížděla. Raději bych si to nepamatovala, ale každý ten okamžik se mi vepsal do mysli a já se ráno pokoušela usnout, abych zaspala kocovinu. Už jsem věděla, proč jsem se nikdy tak moc neopíjela – kvůli důsledkům.

Z postele jsem vstala až ve chvíli, kdy jsem potřebovala tak moc čůrat, že jsem skoro nedokázala chodit, jelikož mne bolel přeplněný močový měchýř. V koupelně jsem si i následně umyla zuby a vlezla jsem do sprchy, jelikož jsem vypadala naprosto hrozně. Když jsem se následně převlékla do džínových kraťasů a bílého trička a odlíčila se, podívala jsem se poprvé na svůj mobil. Bylo po jedné hodině odpoledne a já si pro jistotu zkontrolovala poslané zprávy a sociální sítě. Napsala jsem jen jednu zprávu a to Alishe, ale ta mi neodepsala. Jinak v mé galerii ani nikde jindy nebyly žádné známky toho, že bych udělala nějaký velký trapas a já se uklidnila. Myslela jsem si, že si pamatuju z večera všechno, ale bylo pár útržků, kdy jsem měla černé mezery – například jsem si nebyla jistá, co jsem dělala po tom, co se Gabriel s Avou vytratili, a také jsem si nepamatovala to, kdy jsem se vydala na cestu domů.

Sešla jsem schody dolů a přes skleněnou zeď jsem si všimla, že se má mamka opalovala na lehátku, Alejandro opodál v plavkách griloval a že Gabriel ležel na nafukovacím lehátku v bazénu. Vešla jsem za nimi a všichni se na mne podívali.

„No, dobré ráno," pozdravil mne Alejandro a pousmál se na mne, když jsem na něj jen mávla. Neměla jsem sílu na to, abych něco řekla.

„Vyspaná do růžova?" zeptala se mne má mamka a já si sedla na bílé lehátko vedle ní, zatímco si mne Gabriel pobaveně prohlížel. „Gabriel nám říkal, že sis včerejšek užila."

„To teda," odvětila jsem jí chraplavým hlasem a mamka zakroutila nesouhlasně hlavou. „Jak jste se měli vy?" zeptala jsem se.

„Charlotte a Henry jsou moc milá dvojice, byl to skvělý večer," odpověděla mi mamka upřímně a já se na ni pousmála. „A co se týče tebe, tak doufám, že se už nikdy nedostaneš do problémů kvůli pití alkoholu jako nezletilá."

„Nepila jsem zas tak moc, mami," zalhala jsem a má mamka se na mne podívala se zdviženým obočím zpod slunečních brýlí.

„Jo, to určitě," odpověděla mi ironicky a pak se podívala na Gabriela. „Jsem ale ráda, že tě Gabriel včera dovezl domů v pořádku. Dává na tebe pozor. Myslím, že tě už bere jako svou mladší sestřičku."

V tu chvíli jsem si vzpomněla na jakýkoliv okamžik, kdy jsem byla s Gabrielem sama. A hlavně na včerejší večer, když mne svlékal. „Jo," odpověděla jsem jen a opřela jsem se zády o lehátko. Podívala jsem se na něj a snažila jsem se zakrýt svůj toužebný pohled. „Jako svou mladší sestřičku," zopakovala jsem po mamce tiše a přišlo mi to až tak absurdní, že jsem se musela pousmát.

Odpočívala jsem se svou mamkou, která měla na sobě bílé a jednodílné plavky se zlatým páskem a přezkami, asi půl hodiny, než nás všechny Alejandro pobídl, abychom přichystali stůl na terase k obědu. Má mamka se zvedla z lehátka, přehodila si přes sebe dlouhou světlou plážovou tuniku a zamířila dovnitř do kuchyně, zatímco já ještě ani nestačila zpracovat Alejandrovu žádost. Byla jsem dneska celá zpomalená.

„Ležíš mi na ručníku," ozval se Gabrielův hlas nade mnou a já se na něj zmateně podívala. Připadala jsem si, jako kdybych byla ve zpomaleném záběru a ostatní byli naopak zrychlení. Gabriel se na mne pobaveně podíval a ukázal na opěradlo. „Můj ručník," řekl mi a já se podívala za sebe.

𝗠𝗜 𝗔𝗠𝗢𝗥Kde žijí příběhy. Začni objevovat