MEREKA berdua merenung mata antara satu sama lain. Iqbal senyum sahaja apabila mata kebiruan itu terkebil-kebil dihadapannya saat ini. Natasha ni berani orangnya. Tapi jika Iqbal memulakan langkah seperti sekarang, automatik dia sedikit terketar..Tangan Iqbal mula memeluk pinggang isterinya. Tersentak Natasha apabila badan hadapannya melekat penuh ke badan hadapan Iqbal. Dia senyum malu lalu meletakkan kedua tangannya ke bahu Iqbal.
Iqbal senyum lalu mengelus perlahan pipi kemerahan isterinya ketika ini. Tangannya mula menanggalkan cardigan yang dipakai oleh isterinya. Natasha menggigit bibir menahan debaran. Dilihat sahaja cardigannya yang elok sahaja jatuh ke atas lantai.
Tangan Iqbal mula ingin menanggalkan tshirt mini milik Natasha. Natasha terus menghalang tangan suaminya. Iqbal panggung kepala ke arah isterinya lalu menjungkit kening.
Natasha mengemam bibir kejap. "Ta..Tasha bukakan.. Tasha malu kalau abang yang bukakan tshirt Tasha.." bisik Natasha perlahan. Iqbal senyum lalu mengangguk. Dia terus melepaskan pegangan di tshirt milik isterinya.
Natasha menggigit bibirnya lalu mula melepaskan tshirtnya perlahan-lahan. Dia terus melempar tshirtnya ke atas lantai. Natasha berpaling perlahan-lahan ke arah suaminya. Betul tekaannya.
Mata Iqbal setia melihat buah dadanya yang ditutupi cangkuk baju. Natasha terus menyilang tangan ke dadanya. Malu! Pertama kali dia menunjukkan asetnya kepada suaminya walaupun mereka sudah lama menjadi suami isteri.
Iqbal berpaling ke mata isterinya. Dia tahu Natasha sedang malu. Dia senyum tipis lalu mengusap pipi isterinya. "You okay? Kalau belum bersedia, abang tak paksa.. abang taknak Tasha buat sebab abang.. abang nak kita berdua lakukannya sebab keinginan.. bukan paksaan.."
Bisik Iqbal perlahan. Natasha menggigit bibirnya. Rasa bersalah pula dengan suaminya! Dulu elok sahaja dia memakai skirt paras lutut serta baju tanpa lengan dihadapan semua orang.
Tapi kenapa dia rasa malu untuk menunjukkan tubuh badannya kepada orang yang halal menggaulinya? Natasha rasa sedikit bersalah apabila melihat Iqbal yang senyum kelat ke arahnya.
Natasha berdehem kejap lalu menepis perlahan tangan suaminya di pipi. Berkerut dahi Iqbal apabila isterinya menolak badannya menjauh darinya.
Natasha menarik nafas lalu dihembus perlahan. Dia melorotkan seluar tidurnya perlahan-lahan. Iqbal pula hanya setia memerhati isterinya ketika ini. Dia menjilat bibirnya sendiri apabila kelihatan isterinya yang sangat terdedah sekarang..
Natasha melempar seluarnya ke aras lantai. Dia berpaling ke arah suaminya. Diperhatikan sahaja mata Iqbal yang menilik badannya tidak lepas. Bergerak halkum lelaki itu menikmati pemandangan indah dihadapannya ketika ini dimana Natasha hanya memakai pakaian dalam sahaja.
Natasha menghampiri suaminya lalu mengalungkan tangan ke leher suaminya. Iqbal tersentak lalu berpaling ke arah isterinya. Sempat dia menjilat bibirnya kejap apabila merasakan air liurnya sedikit meleleh.
"Dulu abang cakap yang.. abang nak tengok Tasha peragakan baju..dalam Tasha pada abang kan? Sekarang... Tasha peragakan pada abang.. abang.. suka tak dengan design yang Tasha pilih?" Bisik Natasha dengan suara menggoda dihadapan wajah Iqbal.
Iqbal meneguk liur kesat. Tak sangka pula isterinya masih ingat akan permintaannya dulu padahal dia hanya bergurau sahaja. Tapi dah kalau nak tunjuk tu, Iqbal terima sahajalah muahahhaha.
Iqbal senyum lalu menarik pinggang isterinya sehingga badan mereka melekap penuh. Ditunduk kepalanya untuk memerhati isterinya yang sedang mendongak ke arahnya.
Natasha senyum. "Nak Tasha goda tak? Tadi Tasha dah janji nak goda abang.." bisik Natasha lalu menggeselkan buah dadanya ke dada bogel Iqbal. Iqbal memejam mata kejap. Sungguh dia terangsang dengan isterinya ketika ini.
YOU ARE READING
IQBAL : SCENT OF LOVE [C]
Romance"Kalau dah miskin tu miskin je la. Tak payah nak paksa diri tunjuk kaya. Nampak sangat attention seeker tau?" - Natasha Syaquilla "Kenapa kurang ajar sangat ni? Kau letak adab kat mana?" - Muhammad Iqbal "Tak guna la muka lawa tapi perangai hauk mac...