- Oh, da, da iubitule, da-mi-o tare!
- Ști foarte bine ca nu o poți lua tare, nu suporți!
- Vreau mai mult!
Blonda se înfigea cu putere în penisul lui, curajoasa și beata. Dacă ii făcea pe plac, a doua zi avea iar reproșuri, ca i-o trase prea tare, ca avea dureri, ca era un animal. Cu toate astea, de câte ori avea ocazia se punea capra pentru el. Sau se întindea pe spate, depinde de conjunctura. Acum ii strivise sânii de masa din separeul bine ascuns din clubul Zone, ii ridicase peticul de fustița ce-l purta în mod ostentativ, și i-o trăgea zdravăn pe la spate. Îl provocase intenționat, întotdeauna obținea ce dorea. Nici nu era nevoie de prea mult efort, trebuia doar sa-i spună clar ce vrea sau sa-i pună mana pe mădular. Primea imediat membrul lui de otel îmbrăcat în catifea. Niciodată nu era o problema potenta sau cheful. I-o trăgea ori de câte ori se intalneau. Acum Cindy nu mai așteptase pana sa ajungă la apartamentul lui, asa ca era bun și separeul din Zone Club, sa stingă focul ce-i mocnea între picioare. Apoi, la apartament, vor avea timp sa facă toate nebuniile pe care le făceau de obicei, când se întorcea el din călătoriile lui de afaceri. Știa ca are femei peste tot, ca fute tot ce prinde, nenorocitul, ca era un armăsar pur sânge. Știa ca nu erau, efectiv, un cuplu. Erau doar parteneri de sex, de câte ori situația o permitea. Dar ea era topita după el. Înalt, mai înalt decât media, trebuia sa își dea capul pe spate ca sa-l poată privi în ochii aia verzi, pătrunzători, arzători. Adora felul în care i se încorda maxilarul pătrat de câte ori ii baga mana în pantaloni. Iar acolo în pantaloni... Cel mai mare și viguros mădular din câte avusese vreodată, și nu erau puține. Trupul lui bine clădit, brăzdat de fibre otelite, bine lucrate, emana forta, masculinitate și virilitate prin toți porii... Era ca un zeu trimis din Olimp ca să sucească mințile muritoarelor de rand.
Eric o prinde zdravăn de fese și o trage în madularul viguros, în timp ce se împinge cu putere în ea.
- Oho, prea tare, armăsarule! Protestează ea încercând sa pună putina distanta între ei.
- Prea târziu, drăguță, spune el, aplecandu-se peste ea, cuprinzandu-i sânii umflați de silicon, in palmele lui mari.
Începe sa o penetreze brutal, tinand-o bine lipita de el.
- Ai spus sa ti-o dau tare, știind ce maciuca primești. Nu ma confunda cu amanții tai amatori, eu fut tare și bine, ști asta.
- O, da, știu, doar ca uit mereu dimensiunile tale.
- Atunci, e cazul sa-ti aduc aminte. Dimensiunile mele nu ar trebui sa fie ceva de uitat, asa ca te voi face sa ți minte. În noaptea asta te fut de te rup. Maine nu vei putea sa mai stai în fund.
Spunând asta, își da drumul în ea, adânc și violent, gemand înăbușit. Cindy tipa ușor, nu era confortabil sa primești o maciuca mare, groasa și tare ca betonul, atât de adânc. Dar, dacă nu era brutal, Eric ii aducea orgasme memorabile. Uneori și când era brutal, dar pentru asta trebuia sa mai bea un pahar. Trebuia sa se îmbete mai tare. Ca sa facă fata nopții ce va urma. Nu numai ca îl întărâtase, dar îl și provocase. Nu trebuia sa spună ca uitase ce animal imens și viril este. Acum va suporta consecințele. Eric era un bărbat extrem de potent, putea sa i-o tragă toată noaptea, dacă își punea asta în cap. Fizicul îl ajuta. Dar la cât de dor ii fusese de el, va fi bucuroasa sa o rupă în bucăți pana dimineața.
- Mergem, iubitule? Întreabă ea suav, aranjandu-si tentativa de fusta.
- Mergem. Spune el hotărât. Asteapta-ma în mașina. Vin și eu imediat.
Fără sa ii mai spună nimic, fără sa ii mai arunce vreo privire, își face loc prin mulțimea de oameni care dansau pe ritmul alert al muzicii house, care parea ca rupe difuzoarele. Jocul de lumini orbitoare era supărător pentru ochii lui, după ce ieșise din întunecimea separeului. Era separeul lui, de fapt, unde aveau loc întâlniri de afaceri, sau alt fel de întâlniri care necesitau intimitate.
- Hei, Josh! Striga el la barman, încercând sa se facă auzit peste volumul greu de suportat al muzicii.
- Șefu, nu te-am văzut când ai venit! Îl întâmpină acesta bucuros. Ai avut o călătorie plăcută?
- Nu tocmai. Dar am ajuns cu bine acasă.
Chipul lui Josh se întuneca, zâmbetul ii piere, apoi îl întreabă scurt:
- Foster?
Eric da din cap, ia paharul cu tărie pregătit de barman si îl da peste cap.
- Au încercat și de data asta, dar nu au reușit. Ai naibii sa fie, mereu sunt cu un pas înaintea lor. Le-am ciuruit jumate din clan, pana s-au lăsat păgubași la graniță. Știam ca sunt pe urmele mele, dar nu mi-e frica de ei. Nu mi-e frica de nimeni. Poate încerca oricine sa ma omoare, și sunt mulți care vor asta. Dar cati au încercat, au sfârșit intr-un sac negru cu fermoar.
Josh răsufla usurat, știa ca șeful lui e un bărbat dat naibii, știa ca e periculos, ca ucide cu sânge rece și își apară teritoriul cu sălbăticie. Dar mai stia ca era un lider de clan influent și puternic care își proteja oamenii, avea grija de ei. Fapt pentru care își câștigase loialitatea si încrederea lor. Respectul lor. Prin urmare, și pe al lui.
- A fost liniște pe aici. Spune Josh, știind ca șeful lui vrea sa știe cum a fost la Zone Club cât a fost el plecat.
- E vreodată liniște pe aici? Întreba Eric sarcastic, ridicand dintr-o sprânceană.
Josh începe sa rada, știa ca Eric nu agrea muzica aceea asurzitoare. Dar clubul mergea foarte bine, făcea o grămadă de bani.
- Nu te-a cautat nimeni. Completează Josh, dar după o pauza scurta, adauga: În afara de Cindy.
Amândoi izbucnesc în ras, apoi Eric se depărtează spre ieșire.
Nu ii plăcea sa aibe șofer, ii plăcea sa-si conduca mașinile de unul singur. Înainte sa urce la volan, da un telefon:
- Rock, sa faci curățenie pana mâine. Dimineata nu am chef sa pășesc printre hoituri de Foster când vin la întrunire.
Apoi închide telefonul și urca în mașina. Cindy aștepta nerăbdătoare.
- Ce-ar fi sa mi-o sugi, pana ajungem la apartament? Întreabă el în timp ce demarează cu viteza.
Blonda se conformează plina de avânt, anticipând evenimentele ce vor urma în noaptea ce abia începea.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...