PAISPREZECE

3.6K 120 0
                                    

    - Șșș, ușurel, pustoaico, ușurel, ii șoptește el cu buzele lipite de dantela umeda, ce se mula pe labiile ei.
   Scarlett încearcă sa se retragă, dar el o ținea bine de solduri.
   - Nu te împotrivi, o îndeamnă el și își desface gura peste materialul fin al chiloților. Prinde cu buzele mugurele sensibil și își rotește ușor capul, scoțând un icnet de la ea. Pune presiune cu limba, umezind și mai tare dantela neagra.
   Scarlett își lasă capul sa cada înapoi pe cotiera, cedând emoțiilor ce ii subjugau trupul, lasandu-se învăluită de senzații pe care nu le mai trăise niciodată. Totul se învârtea cu ea, o amețeală dulce pune stăpânire pe toate simțurile ei.
   Eric da la o parte materialul fin și își deschide gura peste labiile ei, cuprinzandu-le delicat. Suge ușor cate una, linge încet, apoi înconjoară clitorisul cu buzele. Îl suge delicat, dezmierdand în același timp cu limba.
   Scarlett își înfige degetele în carnea umerilor lui, gemand neretinut. Era ca o păpușă în mâinile lui. Ca o marioneta, mai bine zis.
   Eric începe sa facă mișcări circulare cu limba, în jurul clitorisului umflat. La început, încet, fără graba, continuand din ce în ce mai repede, pe măsură ce simțea trupul ei incordandu-se. Limba lui punea presiune tot mai mare pe mugurele sensibil, corpul ei reacționa, incordandu-se, zvarcolindu-se.
   - Eric?! Îl striga ea nesigura, simțind orgasmul aproape.
   El nu-i răspunde, continua sa-i suga clitorisul cu pofta pana o simte zguduindu-se în bratele lui de spasme violente. Unghiile ei erau înfipte în carnea umerilor lui, gemetele ei erau un deliciu pentru urechile lui, tremurul corpului ei era balsam pentru orgoliul lui.
   Cu mișcări line, blânde, circulare, ii mângâie de câteva ori labiile și clitorisul, apoi se ridica peste ea și ii cuprinde gura intr-un sărut amețitor, adânc, carnal.
   Scarlett primea cu pofta limba lui cu gust sarat, gustul ei... I se părea un gest incredibil de intim și, în același timp, foarte sexy, sa-si simtă propriul gust din gura lui. Gura lui magica, ce o inebunea de câte ori o saruta, oriunde... Era incredibil ce făcea el cu gura.
   Eric ii mai suge buzele pentru ultima data și se desprinde de ea, sa o poată privi în ochi. Deschide și ea ochii și se privesc câteva clipe, în tăcere. Ea încă respira greu, încă simțea fiorii orgasmului în vintre.
   - De ce ai făcut asta? Întreabă ea încetișor.
   Ochii lui o fixează pătrunzător, provocandu-i noi fiori, de data asta, pe șira pinarii.
   - Pentru ca mi-am dorit sa te gust și pentru ca mi-a făcut placere. Răspunde el la fel de incet, doar ca ea putea simți o unda de amenințare în vocea lui.
   - Ce vrei de la mine, Eric?
   El putea simți unda de teama din vocea ei, asa ca simte nevoia sa o liniștească. Nu voia sa fie perceput ca un calau.
   - Nimic din ce nu ești dispusa sa-mi oferi.
   - Dar eu nu sunt dispusa sa-ti ofer nimic. Răspunde ea cu calm.
   - Totuși, eu sunt dispus sa-ti ofer multe. Poate tu ai nevoie sa primești plăceri pe care nu le-ai trăit niciodată. Poate, lasandu-ma sa-ti arat cât de bine te poți simți lângă un bărbat, ma ajuți si pe mine sa experimentez arta sexului la alt nivel. Sunt cât se poate de deschis și curios. Crede-ma, pustoaico, nu ma dau în laturi de la nimic.
   Scarlett îl privea cu teama și curiozitate, în același timp. Nu îndrăznea sa spună nimic.
   - Nu ai de ce sa te temi, pustoaico. Pana la urma, încă ești în vacanta. Trăiește orice îți face placere doar pentru tine și pentru pofta inimii tale. Eu nu sunt aici sa te judec sau sa-ti aduc reproșuri. Eu vreau, doar, sa te simți bine și sa savurezi orice senzație la maxim. Fără retineri și fără prejudecăți.
   Scarlett clipește des, încercând sa-si limpezească privirea. Cum, naiba, i se intamplau ei toate astea? Ce însemna atenția asta insistenta din partea lui? Eric era un bărbat puternic, viril, experimentat, influent și bogat. Arata intr-un fel de lăsa gura apa oricărei femei. Prin simpla lui statura și privire, impunea respect și teama. Era un bărbat deosebit, putea avea orice femeie si-ar dori, absolut orice femeie. S-a oprit tocmai la ea, o femeie proaspăt trecuta printr-o decepție, șchioapă, nedoritoare de sex.
   - Nu vreau sa fiu un capriciu pentru tine, șoptește ea, cu ochii umezi. Chiar nu avea nevoie de asa ceva tocmai acum. Ultimul lucru de care avea nevoie era încă un bărbat egoist, care sa se afișeze cu ea de parca ar fi un trofeu.
   Eric se apleacă sa o sarute din nou, cu tandrețe, savurandu-i buzele de parca ar fi o delicatesa. Buzele alea care îl ispiteau neîncetat, după care era flamand în permanenta, de care nu se mai satura sa le sărute, sa le devoreze.
   - Nu ești un capriciu, te asigur. Șoptește el cu buzele lipite de ale ei, apoi continua sa o sărute, dezmierdand interiorul gurii ei, delectandu-se cu limba și buzele ei pline.
   - Doar trăiește clipa, bucura-te de orice îți face placere. Nu mai gândi atât de mult. Ii spune el, culegând cu buzele lacrimile ce se prelingeau pe pomeții ei.
   Scarlett oftează greu si închide ochii.
   - Nu ai de ce sa-ti faci griji, pustoaico, nu am de gând sa te rănesc în nici un fel. Am de gând sa-ti provoc numai plăcere. Traieste-ti vacanta.
   - Și după ce se termina vacanta? Întreabă ea cu vocea tremuranda și ochii închiși.
   - Iar gândești prea mult, șoptește el la urechea ei. Trăiește doar clipa... Nu te gândi mai departe de momentul asta. Savurează ce simti acum. Sau, poate îți dorești altceva? Poți sa-mi spui, Scarlett. Poți sa-mi spui orice.
   - Ah, nu știu, nu știu, simt atât de multe lucruri și nu știu ce îmi doresc. Nu mai știu. Se plânge ea și se agata de gatul lui ca de un colac de salvare. Îl îmbrățișează strâns și își ascunde chipul în scobitura gatului puternic.
   Eric se lungește pe lângă trupul ei, pe jumate gol și vulnerabil în bratele lui. O strânge la piept si își lipește obrazul de creștetul ei. Nu știa ea cât de mult îl răvășise gestul ei de abandon, de predare. Simțea săgeți în piept, cu fiecare lacrima de-a ei, varsata pe tricoul lui, cu fiecare suspin, cu fiecare răsuflare. Era vulnerabila, dar el era acolo pentru ea. Sa o scoată din starea de piatra rece după care se ascundea un trup fierbinte și un suflet inocent. Întreaga ei ființa tanjea după afecțiune și apreciere. El era acolo sa-i ofere alinarea de care avea nevoie. Oricum, ce avea altceva, mai bun de făcut?
  

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum